Web Analytics Made Easy - Statcounter


در پی شهادت مظلومانه حجت الاسلام سید مهدی تقوی، مدیر عامل سابق خبرگزاری ایکنا، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی عروج ملکوتی این فعال جامعه قرآنی را تسلیت گفت.

به گزارش بی‌باک، حجت‌الاسلام سیدمهدی تقوی، فعال قرآنی و مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا در پی عملیات تروریستی امروز به مجلس به مقام رفیع شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی شهادت این فعال جامعه قرآنی پیام تسلیتی صادر کرده است.

متن این پیام به این شرح است؛

در صحنه صف‌آرایی حق و باطل، چنین مقدر شد که نبرد میان عاشوراییان و یزیدیان در پهنه اعصار و قرون استمرار یابد. در عملیات مذبوحانه عده‌ای تروریست تکفیری در مجلس و حرم امام راحل که به شهادت و مجروحیت عدهای از مردم مسلمان و روزه‌دار میهنمان انجامید، یکی از مردان غیور و شریف ایران اسلامی نیز به خیل شهیدان پیوست. شهید بزرگوار حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی تقوی، مدیرعامل سابق ایکنا و از فعالان قرآنی کشور، امروز، در خون پاک خویش غوطه‌ور شد تا مانند مولای خود حسین (علیه‌السلام) با پیکری خونین به ملاقات محبوب نائل آیند.

به‌راستی چقدر نادانند سفاکانی که گمان می‌کنند با به شهادت رساندن خادمان قرآن و میهمانان ضیافت‌الله در ایمان و اراده انقلابی و محکم ملت بزرگ ما خللی وارد خواهد شد. بی‌تردید و به کوری چشم تکفیری‌های سیاه‌دل، چنین جنایت‌هایی در بنیان مستحکم وحدت و انسجام امت مسلمان و مذاهب اسلامی نه تنها خدشه‌ای وارد نخواهد ساخت بلکه باعث استحکام هرچه بیشتر آن خواهد شد، و چنان که در کلام حق نیز تأکید شده، خداوند در کمین ستمکاران است.

اینجانب با عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان به خصوص شهید سعید و بزرگوار حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی تقوی، به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگوار ایران و خانواده‌های شهدا، برای شهدای عزیز این حوادث، و به¬خصوص شهید منظور، طلب اجر عظیم و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ

درگذشت عالم وارسته و استاد محقق آیت‌الله حاج شیخ ضیاءالدین نجفی تهرانی یار دیرین امام و رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان که پرورش‌یافتۀ خاندانی نامدار از فقاهت و مرجعیت بودند، در سال‌های متمادی، با کسب سطوح عالی نزد اساتید صاحب اندیشه و علم عمر خویش را صرف ترویج و نشر اصول و معارف دینی و شعائر اهل‌بیت (ع) و تربیت شیفتگان علوم اسلامی در حوزه و دانشگاه معطوف داشتند.

این فقیه بااخلاص و متواضع، علاوه‌بر فعالیت مستمر در عرصه‌های تبلیغ و آگاهی‌بخشی به نسل جوان ازجمله به‌عنوان مؤسس و امام جماعت مسجد نبی‌اکرم (ص) مسئول حوزۀ علمیۀ شرق تهران، برگزاری جلسات اخلاق و تألیف کتب دینی، حضور فعال در دوران دفاع مقدس در میان رزمندگان اسلام، نقش ارزنده‌ای به‌ویژه در امور فرهنگی اجتماعی، خیریه و عام‌المنفعه را ایفا نمودند که در کارنامۀ ایشان ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم، برای ایشان غفران واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6091471 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است