Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:34:16 GMT

باند قاچاق مواد انرژی‌زا در گناوه متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۹۸۱۲

باند قاچاق مواد انرژی‌زا در گناوه متلاشی شد

جانشین رئیس پلیس ‌بوشهر گفت: باند قاچاق قرص و پودر انرژی‌زا به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی گناوه توسط پلیس استان ‌شناسایی و منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، سرهنگ علیرضا رزمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با تاکید بر استمرار مبارزه با قاچاق در استان بوشهر اظهار داشت: یکی از راه‌های مهمی که به اقتصاد، تولید و اشتغال صدمه و خسارت وارد می‌کند، قاچاق کالا در عرصه‌های مختلف است که در این راستا مبارزه قاطع با قاچاق در اولویت نخست، پلیس استان بوشهر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم‌های تخصصی پلیس در مبارزه با قاچاق شبانه‌روز در استان بوشهر فعال است افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس استان بوشهر فعالیت قاچاقچیان مورد توجه قرار دارد و بدون شک قاچاقچیان در کوتاه‌ترین زمان در تور پلیس گرفتار می‌شوند.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف قاچاق کالای در محورهای گناوه خاطر نشان کرد: کالاهای مشتمل به مواد انرژی‌زا که بوسیله یکدستگاه ایسوزو در محور گناوه در تردد بود بوسیله پلیس شناسایی و توقف شد.

سرهنگ رزمی با تاکید بر ارزش 17 میلیارد ریالی کالای قاچاق یاد شده افزود: در این خودرو که بیش از 62 هزار قرص و 1200 قوطی و کسیه پودر انرژی‌زا قاچاق حمل می‌شد با تیزبینی پلیس مبارزه به کالای قاچاق شناسایی و توقف شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد انتقال این کالای قاچاق به تهران داشتند افزود: این میزان مواد انرژی‌زا قاچاق برای انتقال و فروش در تهران بارگیری شده بود.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به دستگیری قاچاقچیان تصریح کرد: ارزش کالای قاچاق کشف شده 17 میلیارد ریال ارزیابی شده که در این رابطه 2 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در راستای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی توسط رانندگان چند اتوبوس خط کرمان- زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند چند نفر از طریق کارت سوخت دو دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی اقدام به بارگیری سوخت کرده و آنها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی مأموران ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آنها ۸۳ هزار و ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سردار فرشید، با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فرآورده‌های سوختی از کشور و خطرات زایدالوصف حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودروهای شخصی، هرگونه مورد در این زمینه و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

کد خبر 6088005

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد