Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@01:18:21 GMT

راهی جز اجرای شبکه فاضلاب در پردیسان نداریم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۹۱۵۴۸

راهی جز اجرای شبکه فاضلاب در پردیسان نداریم

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر علی جان صادق پور در پانزدهمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان که به ریاست استاندار قم برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر سالانه حدود 110 میلیون مترمکعب آب وارد شهر قم می‌شود گفت: 21 میلیون مترمکعب از آبی که وارد شهر قم می‌شود توسط شبکه فاضلاب جمع‌آوری می‌شود که با توجه به میزان ورود آب به قم، میزان ورود آب به سفره‌های زیرزمینی شهر بیش از برداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به لزوم اولویت‌بندی اجرای شبکه فاضلاب در شهر قم خاطرنشان کرد: امروز اجرای شبکه فاضلاب تنها در مناطقی از شهر که مطالبات اجتماعی، تأکیدات استان و ضرورت‌های زیست‌محیطی وجود دارد در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضرورت اجرای شبکه فاضلاب در شهرک قدس و پردیسان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به جنس خاک این مناطق، امکان ایجاد چاه جذبی وجود ندارد و برای مردم مشکلاتی به وجود آورده است و راهی جز اجرای شبکه فاضلاب در این مناطق نداریم.

دکتر صادق پور با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب در مناطق دو، سه و شش شهری نیز درخواست اکید استان بوده است، تصریح کرد: باید هر چه زودتر با انجام مطالعات مربوطه، اولویت‌های اجرای شبکه فاضلاب در شهر به شرکت آب و فاضلاب اعلام شود تا با برنامه‌ریزی لازم، سیاست‌های منسجم استان را در این زمینه پیگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع آب در هفتکل 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در اطلاعیه اداره آب و فاضلاب هفتکل آمده است: به اطلاع شهروندان این شهرستان می‌رساند، فردا، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، آب در برخی مناطق قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، آب به علت اجرای عملیات اتصال مخزن ذخیره جدید به شبکه توزیع اصلی آب شهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ قطع خواهد شد.


روابط عمومی اداره آب و فاضلاب هفتکل ضمن قدردانی از صبوری شهروندان، اقدام به ذخیره آب کنند.

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل