Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمارش آرای بیش از نیمی از حوزه های انتخابیه انگلیس حکایت از رقابت نزدیک حزب کارگر به رهبری «جرمی کوربین» و محافظه کاران دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم انگلیس روز پنج شنبه هشتم ژوئن برای شرکت در انتخابات پارلمانی این کشور به پای صندوقهای رأی رفتند.

نتایج این انتخابات زودهنگام که تأثیری سرنوشت ساز بر مذاکرات برگزیت خواهد داشت، تعیین می کند که آیا «ترزا می» نخست وزیر کنونی و رهبر حزب محافظه کار انگلیس همچنان بالاترین مقام اجرایی این کشور خواهد ماند و یا «جرمی کوربین» از حزب کارگر بر کرسی نخست وزیری انگلیس تکیه خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نظرسنجی انجام شده در درون شعب رأی گیری در سراسر انگلیس نشان می دهد که حزب محافظه کار به رهبری «ترزا می» در پایان انتخابات سراسری هشتم ژوئن، احتمالاً اکثریت را در پارلمان این کشور از دست خواهد داد.

نتایج تکان دهنده این نظرسنجی نشان می دهد که حزب محافظه کار انگلیس تنها ۳۱۴ کرسی از مجموع ۶۵۰ کرسی را در مجلس عوام این کشور تصاحب می کند. پیش بینی می شود که حزب کارگر به رهبری «جرمی کوربین»- رقیب اصلی محافظه کاران- نیز در نهایت ۲۶۶ کرسی را به خود اختصاص دهد.

طبق این نظرسنجی، «حزب ملی اسکاتلند» و «حزب لیبرال دموکرات» نیز به ترتیب ۳۴ و ۱۴ کرسی را بدست می آورند.

براساس آخرین آمار منتشر شده، حزب کارگر تاکنون با کسب ۶۰ کرسی از ۱۱۷ حوزه انتخابیه همچنان پیشتاز انتخابات است. حزب محافظه کار ۴۲ کرسی، حزب ملی اسکاتلند ۹ کرسی، حزب دموکراتیک اتحادگرای ایرلند شمالی ۳ کرسی و سایر احزاب نیز ۳ کرسی دیگر را به خود اختصاص داده اند.

بر اساس شمارش ۶۵۰ کرسی، حزب محافظه کار ۲۸۸ کرسی و حزب کارگر ۲۴۹ کرسی، حزب لیبرال دموکرات ۱۰ کرسی، حزب ملی اسکاتلند ۳۳ کرسی و بقیه احزاب ۲۱ کرسی کسب کرده اند. احزاب سبز و استقلال(یوکیپ) تا این لحظه موفق به کسب کرسی پارلمانی نشده اند.

-آخرین نتایج شمارش آراء انتخابات پارلمانی انگلیس تا این لحظه نشان می دهد که حزب حاکم محافظه کار ۲۹۰ کرسی و حزب کارگر انگلیس تا کنون ۲۵۰ کرسی در پارلمان به دست آورده اند.

-با شمارش ۲۲۲ حوزه انتخابیه محافظه کاران از حزب کارگر پیشی گرفته اند. این اختلاف ۲ حوزه ای است و نشان از نزدیکی رقابت میان دو حزب سنتی انگلستان دارد.

تا این لحظه با شمارش آرای ۲۹۴ حوزه انتخابیه، حزب کارگر ۱۳۸ کرسی، حزب محافظه کار ۱۲۳ کرسی، حزب ملی اسکاتلند ۱۸ کرسی، حزب دموکراتیک اتحادگرا (ایرلند شمالی) ۷ کرسی، و سایر احزاب ۶ کرسی را به خود اختصاص داده اند.

با شمارش بیش از نیمی از حوزه های انتخابیه انگلیس، حزب کارگر به رهبری جرمی کوربین همچنان با کسب ۱۶۷ کرسی تا این لحظه پیشتاز انتخابات است.

همچنین حزب محافظه کار ۱۵۳ کرسی، حزب ملی اسکاتلند ۲۶ کرسی، حزب لیبرال دموکرات ۴ کرسی، حزب دموکراتیک اتحادگرا ۹ کرسی و سایر احزاب ۸ کرسی را تا این لحظه به دست آوردند.

هم اکنون با شمارش آرای ۴۴۸ حوزه انتخابیه، حزب کارگر با کسب ۱۹۹ کرسی از رقیب خود- حزب محافظه کار با ۱۹۲ کرسی- پیش افتاده است.

همچنین حزب ملی اسکاتلند ۲۹ کرسی، حزب لیبرال دموکرات ۹ کرسی، حزب دموکراتیک اتحادگرا ۱۰ کرسی و سایر احزاب روی هم رفته ۹ کرسی را تا این لحظه از آن خود ساخته اند.

حال با آغاز فرآیند شمارش آراء، نتایج۱۵ حوزه انتخابیه انگلیس نشان می دهد که تاکنون۱۰ نامزد از حزب کارگر و ۵ نامزد از حزب محافظه کار به پارلمان این کشور راه یافته اند.

با اتمام شمارش آرا در ۴۵ حوزه انتخابیه، حزب کارگر با کسب ۲۶ کرسی همچنان پیشتاز است و در مقابل، محافظه‌کاران ۱۴ کرسی را به خود اختصاص داده‌اند.

تعداد کرسی های حزب ملی اسکاتلند نیز به ۳ کرسی افزایش یافت و در بین سایر احزاب، حزب دموکراتیک اتحادگرا (ایرلند شمالی) تا این لحظه ۲ کرسی به خود اختصاص داده است.

در تازه ترین آمار منتشر شده از شمارش آرای انتخابات پارلمان انگلیس، حزب کارگر تاکنون با کسب ۵۲ کرسی از ۹۸ حوزه انتخابیه همچنان پیشتاز انتخابات است. حزب محافظه کار ۳۳ کرسی، حزب ملی اسکاتلند ۷ کرسی، حزب دموکراتیک اتحادگرای ایرلند شمالی ۳ کرسی و سایر احزاب نیز ۳ کرسی دیگر را تا این لحظه به خود اختصاص داده اند.

در حال تکمیل...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتسال از جام ملت‌های آسیا در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اظهار داشت: این قهرمانی حاصل دو سال کار و تلاش و برنامه‌ریزی فشرده بود. طبق برنامه‌ریزی کادر فنی برای تدارکات جام ملت‌ها با حضور در تورنمنت‌های مختلف، با تیم‌های رده بالا بازی کردیم. طبق رنکینگ پرتغال و اسپانیا نخواستند با ما بازی کنند. بازی با آرژانتین برنامه‌ریزی شد اما این تیم نخواست بازی کند. با این حال با اکثر تیم‌های بزرگ بازی کردیم. با برزیل در تورنمنت این کشور بازی کردیم که محک مهم و تاثیرگذاری بود. شاکله اصلی تیم وحید شمسایی در تورنمنت برزیل شکل گرفت.

وی با قدردانی از شخصیت‌ها و نهادهای مختلف مانند مجلس، دولت، وزارت راه و ...که کمک‌حال تیم ملی فوتسال بودند، اضافه کرد: از رئیس‌جمهور که با پیام تبریکش بازیکنان را دلگرم کرد، ممنون هستیم و خوشحالیم که توانستیم با قهرمانی مقابل مردم روسفید شویم. از وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش که پیشتیبان و قوت قلب ما بود هم تشکر می‌کنم.

اصولی درباره برنامه‌ریزی برای جام‌جهانی فوتسال که شهریورماه برگزار می‌شود نیز یادآور شد: از پس فردا براساس کلیاتی که برای جام‌جهانی طراحی کرده‌ایم، کار را شروع می‌کنیم و با تلاش و همتی که بچه‌های ملی‌پوش و همه بخش‌ها خواهند داشت، برای افتخارآفرینی به جام‌جهانی می‌رویم. براساس نظر وحید شمسایی، لیگ فوتسال ۵ تا ۶ هفته برگزار خواهد شد و اکثر ملی‌پوشان هم در ایران بازی می‌کنند و حضور در لیگ بازیکنان را آماده نگه خواهد داشت. برای بازی تدارکاتی هم مذاکراتی داشته‌ایم که به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد. با قدرت و مصمم آماده حضور در جام‌جهانی خواهیم شد.

رئیس کمیته فوتسال درباره ادامه همکاری با شمسایی هم گفت: در خدمت شمسایی و همکارانشان هستیم و با قوت کارشان را ادامه خواهند داد.

وی درباره پرداختی به کادرفنی هم اظهار داشت: مبالبغی از سال گذشته باقیمانده است که در اولین فرصت پرداخت خواهد و قرارداد جدید هم تنظیم می‌شود.

اصولی در پاسخ به سوالی درباره پاداش قهرمانی و همچنین درخواست حواله خودرو برای ملی‌پوشان، افزود: حواله خودرو را ما نباید بدهیم و دولت می‌دهد و این درخواست را پیگیری خواهیم کرد. همچنین طبق ضوابطی که وجود دارد بخشی از پاداش قهرمانی پرداخت شده است و بخش کمی هم باقیمانده است که در روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی در واکنش به این خبر که مسئولان ورزش این استان مدعی برگزاری بازی‌های پرسپولیس در مشهد شده‌اند، گفت: در این باره با من صحبتی نکرده‌اند.

کد خبر 848186 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران