Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد- رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: امسال برنامه داریم تا پایان تعطیلات عید فطر بدهکاران جرائم غیر عمد استان لرستان به مرخصی بروند تا فرصت گرفتن رضایت از شاکی برای این افراد ایجاد شود.

به گزارش قدس انلاین، جعفر بدری پنجشنبه شب در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد لرستان که در هتل حامی شهر خرم‌آباد برگزار شدافزود: هرساله این جشن برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکار مالی تشکیل می‌شود و در این سال‌ها تعداد زیادی از زندانیان از زندان خارج‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس دادگستری استان لرستان عنوان کرد: عده زیادی که تحمل مجازات می‌کنند ناخواسته به زندان افتاده‌اند به‌طوری‌که برخی به خاطر حوادث غیر عمد و برخی به دلیل بدهکاری‌های مالی پایشان به زندان بازشده است. وی بیان کرد: ستاد دیه این افتخار را داشته که در سال‌های گذشته با کمک مردم و تسهیلات دولت عده زیادی از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کند. بدری به آزادی ۲۲۷ زندانی جرائم غیر عمد لرستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲۲۰ نفر مرد و هفت نفر زن بوده است. وی تصریح کرد: از این ۲۲۷ نفر ۳۴ نفر بدهکار دیه حوادث رانندگی و حوادث کارگاهی، ۱۷۲ نفر مجرم مالی غیر کلاهبرداری و ۲۱ نفر بدهکار مهریه و نفقه بودند. رئیس دادگستری استان لرستان اظهار داشت: مجموع بدهی این ۲۲۷ زندانی جرائم غیر عمد استان، ۱۵۷ میلیارد تومان بود که از محل کمک‌های مختلف تامین شد. وی افزود: امسال برنامه داریم تا پایان تعطیلات عید فطر بدهکاران جرائم غیر عمد استان لرستان به مرخصی بروندتا فرصت گرفتن رضایت از شاکی برای این افراد ایجاد شود. بدری اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۷۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که‌ ۳۰۸ نفر بدهکار مالی، ۵۲ نفر بدهکار مهریه و نفقه و ۱۵ نفر بدهکار حوادث رانندگی هستند که برای آزادی این ۳۷۵ نفر بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است. وی افزود: با اقداماتی که ستاد دیه استان انجام می‌دهد (جذب کمک‌های مردمی و تسهیلات بانکی) اگر بتوانیم ۱۵ میلیارد تومان جذب کنیم می‌توانیم این ۳۷۵ زندانی آزاد می‌شوند. رئیس دادگستری استان لرستان عنوان کرد: ازآنجاکه ۷۰ درصد زندانیان ما مبتلابه مواد مخدر هستند حضور افرادی که سابقه اعتیاد ندارد و ناخواسته به زندان افتادن‌اند در کنار آن‌ها عذاب‌آور است ازاین‌رو از خیران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان درخواست می‌شود تا با حمایت‌های خود زمینه آزادی و حتی اشتغال این افراد را فراهم کنند.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج در حاشیه تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور درباره این مراسم اظهار کرد: امروز جلسه خوبی برای مدال آوران است. موضوع ورزش قوی برای ایران قوی در حال اجرا است. فوتبال ما حال خوبی دارد و جای تیم ملی اینجا خالی است، اگر بازی با قطر را از دست نمی دادیم الان بچه ها اینجا بودند. البته فوتسال و فوتبال ساحلی ما قهرمان آسیا شد و در ساحلی سوم جهان هم شدیم. در فوتسال مردان هم در رنکینگ چهارم جهان شدیم و در زنان هشتم. این اعتبار بسیار مهمی است. درست است که اینجا پاداشی نمی دهند، اما هشتم دنیا شدن با سرمایه گذاری که ژاپن و عربستان می‌کنند، این رتبه ارزشمند است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور فوتبال ساحلی در جمع پاداش بگیران گفت: بهترین نتیجه گروهی را در میان رشته های تیمی کسب کرده ایم. این را باید مدیون وزیر ورزش باشیم که پیگیری کرد تا فوتبال ساحلی هم در جمع تقدیرها قرار بگیرد.

وی در مورد ارسال نامه در مورد حضور تماشاگران به وزیر ورزش گفت: البته ما پاسخ نامه وزیر ورزش را دادیم. وزیر ورزش در مورد وضعیت باشگاه‌ها و اقدامات فرهنگی که باید می‌شده و نشده، نگران بودند. ما هم پس از درخواست وزیر ورزش جلساتی را در همین ۲، ۳ روز برگزار کردیم. هم با هلدینگ خلیج فارس و هم بانک‌هایی که پرسپولیس را خریدند، جلسه داشتیم.

وی تاکید کرد: امروز هم جلسه داریم. به همه هم اعلام کردیم که اگر کسی نمی تواند کرامت زنان را در ورزشگاه ها حفظ کند، ممکن است حضور آنها را منع کنیم. لیگ سال آینده را هم با چارت مشخص برگزار می کنیم. اولین موضوع بلیت الکترونیکی است و هرکسی تماشاگری باید روی صندلی خودش بنشیند و با سازمان ثبت هم صحبت کردیم. اگر این اتفاق نیفتد، لیگ را برگزار نمی‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته است حضور زنان در ورزرشگاه‌ها در صورت فراهم نبودن شرایط منع می‌شود عنوان کرد: منع نمی‌شود، بلکه ضابطه مند می‌شود. باشگاه ها باید مسئولیت پذیر باشند و به خوبی و خوشی از  تماشاگران بدرقه کنند. اینکه همین جوری بیایند و بروند و مدیریتی نشود، به هر قیمتی ورود زنان عملی نیست.

تاج در مورد اینکه نظرش در مورد هواداران مرد با توجه به اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد، تاکید کرد: ما آن فرد را ۱۰ سال محروم کردیم. جرائمی که الان صادر می‌شود استثنا است و جدی. در مورد حضور زنان هرکسی باید رعایت شئونات را رعایت کند. از سال آینده صندلی‌ها با کد ملی خواهد بود و می‌توانیم براحتی متخلفان را شناسایی کنیم. LOC باید ۱۰۰ درصد اجرا شود. یعنی فرمانده میدان ناظر بازی خواهد بود و همه باید زیر نظر او باشند.  

وی ادامه داد: ما باید در مجموع کانون هواداران را در هر باشگاهی ایجاد کنیم. موضوعات مهم دیگری هم است که باید با وزیر ورزش صحبت کنیم. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه ها فقط باید تیم فوتبال داشته باشند و اگر قرار است رشته های دیگری هم داشته باشند، باید مجموعه دیگری را تاسیس کنند. این مشکلی را برای باشگاه های ما ایجاد می کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه نبی گفته شرکت توسعه برای ورود VAR همکاری نمی‌کند، گفت: موانع برطرف شده و دستگاه‌ها وارد شده‌اند و در گمرک هستند. ورزشگاه هم برای ما نیستند و اگر بود، خودمان می بردیم. ورزشگاه آزادی، نقش جهان، غدیر و یادگار برای شرکت توسعه هستند.

وی در جریمه ۲ میلیاردی ویسی از سوی سازمان لیگ و اینکه گفته می‌شود هنوز به کمیته انضباطی ابلاغ نشده، گفت: جرائم را ارکان قضایی باید در نظر بگیرند. این جرائم هم قطعی است. امروز هم به کمیته انضباطی ابلاغ کردم و قرار است فقط کمیته انضباطی جرائم را اعلام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟