Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@03:10:03 GMT

قوی‌ترین مردان ایران به شبکه شما می‌آیند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۹۹۴۸۸

قوی‌ترین مردان ایران به شبکه شما می‌آیند

خبرگزاری میزان- دوازدهمین قسمت برنامه تلویزیونی «جام رمضان»، جمعه شب ۱۹ خردادماه با حضور سه تن از قوی‌ترین مردان ایران، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان»، دوازدهمین قسمت این برنامه در چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان، با حضور سه تن از قوی‌ترین مردان ایران از شبکه «شما» پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه محمد عزتی پور، آیدین ختایی و مسلم دارابی از ورزشکاران پرورش اندام و بدنسازی کشورمان حضور خواهند داشت.
گفت وگو پیرامون وضعیت این رشته‌ها در کشورمان، مسابقات آتی سه ورزشکار حاضر در برنامه و اجرای مسابقات سرگرمی همچون گلف و فوتبال دستی با حضور آنها، بخش‌های مختلف «جام رمضان» را تشکیل می‌دهند.
علی صادقی تهیه کنندگی این برنامه را طی شب‌های ماه مبارک رمضان بر عهده دارد و محمد مقدم و زیبا بنماران هم مجری «جام رمضان» هستند که این شب‌ها حوالی ساعت 23:45 روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.
اظهارات متفاوت دو داور بین المللی درباره ویدیو چک در برنامه «جام رمضان»
شب گذشته برنامه «جام رمضان» شبکه «شما» با حضور سه تن از داوران بین المللی کشورمان روی آنتن رفت.
جواد کریمی داور بین المللی کشتی، حسن کامرانی فر داور بین المللی فوتبال و فرهاد شاهمیری داور بین المللی والیبال از مهمانان این ویژه برنامه رمضانی بودند.
حضور سه داور بین‌المللی و اجرای جذاب محمد مقدم، خاطرات جالب مهمانان از بازی‌های جهانی و المپیک توانست لحظات خوبی را برای بینندگان رقم بزند.
در میانه‌های برنامه طبق شب‌های گذشته، مهمانان در پرتاپ توپ در سبد، دارت و مینی گلف با هم به رقابت پرداختند.
اما دو بحث جدی در برنامه دیشب مطرح شد؛ اول بحث الزام فراگیری زبان انگلیسی برای داوران بین المللی و دوم بحث ویدئو چک.
در بحث زبان انگلیسی شاهمیری با تاکید بر لزوم ارتباط داوران با یکدیگر، از ارتباط با بازیکنان و مربیان گفت: امروز دیگر حضور در عرصه بین المللی برای هر فردی الزام یادگیری یک زبان جهانی را هم در پی دارد. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. زبان انگلیسی در واقع از واجبات کار ماست و ابزار ارتباطی.
کامرانی فر هم در این بخش اظهار داشت: برای ما در فوتبال در مسابقات جهانی مخصوصا، علاوه بر طول بازی و لزوم ارتباط با کمک داوران و ...، مرحله آنالیز بازی و توضیحات درباره تصمیم گیری‌ها هم تعریف شده. داوران فوتبال بین المللی باید در جلسه بعد از بازی حضور پیدا کنند و درباره تصمیم‌های خود توضیح بدهند و این اتفاق بر لزوم یادگیری زبان صحه می‌گذارد.
اما در بخش ویدیو چک کامرانی فر با استفاده از این امکان در فوتبال مخالف بود. اول به دلیل طولانی شدن بازی و از روند خارج شدن آن و دوم به این دلیل که تصمیم گیری در فوتبال تشخیصی است و ممکن است داوران درباره یک صحنه نظرات متفاوت داشته باشند و به توافق هم نرسند. وی گفت: به نظر من ویدیو چک در فوتبال اعتماد به نفس داور را از بین می‌برد.اما شاهمیری اظهار داشت: در والیبال آن قدر سرعت بازی بالاست، واقعا ویدیو چک و ابزارهای تکنولوژیکی لازم است. این نه تن‌ها اعتماد به نفس داور را نمی‌گیرد بلکه به کاهش تنش و درگیری‌ها هم کمک می‌کند.
اما در بحث دیگر جواد کریمی و حسن کامرانی فر بر لزوم دارا بودن کرسی‌های تاثیر گذار نمایندگان کشورمان در رشته‌های تخصصی خود تاکید کردند و در این میان کامرانی فر عضویت در کمیته داوران بین‌المللی را مهمترین دانست.
گفتنی است؛ جام رمضان به تهیه کنندگی علی صادقی و با اجرای محمد مقدم و زیبا بنماران هر شب در ماه رمضان حوالی ساعت 23:45 تا 1:30 بامداد از شبکه تلویزیونی «شما» پخش می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

رئیس روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران از حضور فعال این شرکت در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، یداله شهریاری گفت: با توجه به اهمیت رویداد بزرگ نمایشگاه صنعت نفت، اقدام‌های مختلفی به‌منظور معرفی دستاوردها و اقدام‌های این شرکت در نمایشگاه انجام شده است. در این زمینه افزون بر بازدید مدیرعامل و مدیران این شرکت از غرفه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، نشست‌های متعددی با تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات موردنیاز صنعت نفت دریایی ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: با همکاری واحد پژوهش و فناوری و امور قراردادها، ۶ تفاهم‌نامه و قرارداد در حوزه‌های گوناگون با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور ازجمله پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعت نفت، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علم و صنعت ایران و... با حضور رسانه‌ها امضا خواهد شد.

به‌گفته رئیس روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، رونمایی از سه دستاورد مهم حوزه صنعت نفت دریایی ایران از دیگر برنامه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در نمایشگاه بیست‌وهشتم است. بر این اساس، مته حفاری الماسه بدنه ماتریسی که برای نخستین بار در ایران با حمایت و راهبری این شرکت از سوی یک شرکت داخلی طراحی و ساخته شده است، در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. همچنین، رونمایی از پروژه پژوهشی بومی‌سازی دانش فنی و تولید بار اول ماده بیولوژیکی امحاکننده لکه‌های نفتی دریایی و پروژه مشاوره محیط‌زیستی، مطالعات و برنامه عملیاتی - اجرایی توسعه زیست‌بوم‌های مرجانی جزیره خارک از دیگر برنامه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در نمایشگاه صنعت نفت است.

شهریاری گفت: با توجه به اینکه حوزه فعالیت این شرکت در جزایر و سکوهای بهره‌برداری خلیج‌فارس است، برنامه‌ریزی لازم به‌منظور برقراری ارتباط زنده تصویری با سکوهای نفتی رشادت، ابوذر و بهرگانسر انجام شده و مسئولان این سکوها، توضیحات لازم را به مدیران و مراجعه‌کنندگان ارائه خواهند داد.

یداله شهریاری در پایان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه محل تعامل شرکت‌های توانمند داخلی در عرصه تأمین نیازمندی‌های صنعت نفت دریایی کشور باشد.

دیگر خبرها

  • حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • بازتاب حضور گروسی در ایران در رسانه‌های بین‌المللی
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود