Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با محکوم کردن جنایت چند روز گذشته گروه های تروریستی و تکفیری داعش در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت 17 و مجروح شدن 43 تن از مردم بیگناه شد، افزود: وجدان هر مسلمان و هر انسان از اینگونه جنایت آتش می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که دشمنان دین خدا می خواهند با خیال واهی خود با چنین اقدام و حرکتی، امنیت ایران اسلامی را از بین ببرند، اظهارداشت: بدخواهان ایران اسلامی بدانند این گونه اقدام های تروریستی هیچ خللی در ثبات و امنیت کشورمان ایجاد نخواهد کرد.
وی بیان کرد: اقدام تروریستی گروه های تکفیری در پی نابودی داعش در عراق و سوریه است و آن ها می خواهند با این گونه اعمال جنایت کارانه، ملت ما را از مبارزه در عراق و سوریه برای مقابله با تکفیری ها باز دارند.
وی ادامه داد: استکبار با چنین حرکتی و با خیال واهی فکر می کند که جمهوری اسلامی ایران ضعیف شده در حالی که کشورمان اکنون در اوج اقتدار است.
امام جمعه قصرشیرین اظهارکرد: استکبار بداند کشورمان همانند عراق ،سوریه و افغانستان نیست و در صورت کوچکترین تعرضی از سوی دشمنان، ملت ایران اسلامی با شدت و قدرت در برابر آن ها مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.
حجت الاسلام ملکی گفت: با وقوع این جنایت تروریستی، سخنان و کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همه مشخص شد که اگر در عراق و سوریه با داعش نجنگیم باید در کرمانشاه و همدان با داعش می جنگیدیم و این امر نشان داد که ما برای حفط جان، عزت و آبروی ملت ایران اسلامی باید مطیع بی چون و چرای رهبری باشیم.
وی اضافه کرد: همه باید بیشتر از گذشته مطیع بی چون و چرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم ، زیرا کلام و درایت ایشان برای ما امنیت به ارمغان می آورد.
وی افزود: این حادثه تروریستی همزمان با سفر ترامپ به عربستان و انعقاد قرار داد 400 میلیارد دلاری فروش اسلحه از سوی آمریکا به آل سعود رخ داد، اسلحه هایی که می خواهند جان جوانان ما را با آن بگیرند و با این وجود می خواهند ما در مقابل داعش و تروریست ها ساکت بنشینیم.
وی ادامه داد: حمله به یمن و کشتار کودکان بیگناه و قتل عام انسان های بی دفاع به چه جرمی است و سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایت ها جای سوال است.
وی ابراز امیدواری کرد با وحدت امت اسلامی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به زودی شاهد نابودی گروه های تروریستی و تکفیری داعش در منطقه باشیم.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور با اشاره به هفته کار و کارگر، عنوان کرد: داشتن تفکر کار کردن در هر سنی بسیار مهم است لذا این موضوع باید یه یک ارزش تبدیل شود. وی با بیان اینکه کارگران سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و در زمینه تولید نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند، ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه به کارگران و رفع مشکلات آنان داشته باشند.

مرادپور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب کارگران را به کسانی که در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند تشبیه می‌کنند زیرا قشر نیروی مدافع اقتصاد کشور هستند و در جهت تولید و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه فرهنگ کار در کشور ما دچار آسیب شده است، تصریح کرد: این امر در حالی است که کار کردن در دین مبین اسلام یک ارزش و یک شرف است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه زده است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر کارمند بودن در جامعه به یک ارزش تبدیل شده است، گفت: این موضوع نیز در حالی است که ارزش کارگری بسیار بلندمرتبه است زیرا کارگر تولید می‌کند و زحمت می‌کشد و نان حلال به دست می‌آورد.

مرداپور با یادآوری اینکه گاهی شاهدیم برخی از کارفرماها تا ماه‌ها حقوق کارگران خود را نمی‌دهند و امام صادق (ع) در این باره می‌فرمایند هر کس در دادن مزد کارگر به او ستم روا دارد خداوند عمل او را باطل می‌سازد و بوی بهشت را بر وی حرام می‌کند، تصریح کرد: مسئولان و کارفرمایان باید به قشر کارگر و حقوق آنها توجه ویژه داشته باشند زیرا در قیامت باید پاسخ‌گوی رفتار خود در قبال کارگران باشند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه رسول خدا (ص) از به کار گرفتن کارگر، پیش از تعیین مزدش نهی فرموده و امام صادق (ع) نیز در حدیث مشهوری فرمودند: مزد کارگر را پیش از آنکه عرقش خشک شود بدهید، گفت: این میزان تأکید و سفارش از سوی اهل‌بیت (ع) نشان از اهمیت این مسئله نزد خداوند متعال است.

کد خبر 6090991

دیگر خبرها

  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود