Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در سخنان نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنرانی صریح مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام، اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در این مراسم واقعاً بی‌نظیر و مهم بود و دارای اهمیت بسیار زیادی است.

وی با اشاره به اینکه محور اول سخنان ایشان، مسئله تعامل عقلانیت و انقلابی‌گری است، عنوان کرد: عده‌ای یک تداخل بین این دو موضوع به وجود آورده‌اند و این در حالی است که با انقلابی‌ها با تمسک به عقلانیت اقدامات خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: طبق سخنان مقام معظم رهبری، انقلابی‌گری هرگز جدا از عقلانیت نیست و نیروهای انقلابی جدا از عقلانیت کاری نمی‌کنند.

آیت‌الله میرعمادی افزود: محور دوم سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با منافقین است و شهادت و مبارزه با ظلم برای ما افتخار است.

وی مطرح کرد: شعار انقلابی‌گری «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است و امروز شاهد هستیم که عربستان با قطر دشمن شده‌ است، چراکه قطری‌ها اعلام کردند، صلح با عربستان برای آن‌ها مایه ذلت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: دشمنی عربستان با قطر هزینه سازش با کشورهای دیگر است و این در حالی است که ما همه در برابر آن‌ها ایستاده‌ایم.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید به اینکه نتیجه ایستادگی ما در برابر منافقان، به دست آوردن قدرت و امنیت است، تبیین کرد: همه ما با هم تا آخرین روز عمرمان در برابر طاغوت می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم امنیت و قدرتمان خدشه‌دار شود.

وی به محور سوم فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: محور سوم مسئله در رابطه با جایگاه شهدا و خونخواران است و مقام معظم رهبری فرمودند، مبادا گذشت زمان سبب شود تا جای جلادها و جای خونخواران با جای شهیدان عوض شود و منافقینی که این همه جنایت کردند نباید اجازه دهیم بعد از 30 سال امروز بیایند کشورمان را بگیرند.

آیت‌الله میرعمادی تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه هشدار دادند که مواظب باشید از ارزش‌های انقلاب عبور نکنید و این ارزش‌ها باید حفظ شوند.

وی یادآور شد: نباید بگذاریم اندیشه‌های انقلاب اسلامی دچار تهدید شود و لازم است سخنان رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار تمام مسؤولان و تحلیل‌گران قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه در رابطه با سند 2030 وزارت علوم و آموزش و پرورش باید از رهبر معظم انقلاب عذرخواهی کنند، یادآور شد: اهمیت این موضوع به قدری است که رهبر معظم انقلاب بارها از آن صحبت می‌کنند و وقتی رهبر معظم انقلاب مطلقاً اعلام می‌کنند که سند 2030 جایز نیست، اما عده‌ای در مقابل این سخن، مقاومت می‌کنند.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: این سند توسط سازمان یونسکو تهیه شده و هیچ هدفی جز تحمیل فرهنگ غربی به ارزش‌های کشورمان ندارد.

وی مطرح کرد: هیچکس اجازه ندارد به مقام معلمان توهین کند و این در حالی است که اگر سند 2030 را قبول نمی‌کنیم، می‌خواهیم مقام و استقلال معلمان را حفظ کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: اجرای سند 2030 سبب می‌شود، استقلال فرهنگی از بین برود و از مسؤولان درخواست داریم این مسئله را ادامه ندهند.

آیت‌الله میرعمادی با یادآوری حمله تروریستی به مجلس و حرم امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی چند روز گذشته باعث شد انسجام ملت بیشتر شود و همه جناح‌ها باهم متحد شوند.

وی افزود: داعشی‌ها همان منافقین دهه 60 هستند که مردم دردمند را ترور می‌کردند و در حادثه ترور تهران نیز مردم روزه‌دار و بی‌گناه را به رگبار گلوله بستند.

خطیب‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه این اقدامات کورکورانه و جنایتکارانه نمی‌تواند، هیچ خللی در اراده نظام و ملت ایران به وجود بیاورد، گفت: امیدواریم مجروحین این حادثه شفا بیابند و به زندگی خود ادامه دهند.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه درب سرداب امام زمان(عج) روز یکشنبه در خرم‌آباد رونمایی می‌شود، عنوان کرد: ساخت این درب به همت و کمک‌های مردم خیّر لرستان ساخته شد و هدیه‌ای است تا به محضر مبارک بقیه‌الله(عج) تقدیم کنیم.

وی افزود: مردم 12 میلیارد تومان به ستاد بازسازی عتبات و عالیات کمک کرده‌اند که این امر نشان‌دهنده ارادت مردم به ائمه اطهار(ع) است.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

واریز 2 میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به‌طور پیوسته برگزار شده است.

خبرهای تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد