Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده اهل سنت مجلس شوراي اسلامي گفت: از مسئولين نظامى کشور درخواست مى کنم ماموريت انتقام خون شهداي ترور را به ما پيشمرگان کُرد زبان و اهل سنت کشور بسپارند.

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، نماينده اهل سنت مجلس شوراي اسلامي گفت:از مسئولين نظامى کشور درخواست مى کنم ماموريت انتقام خون شهداي ترور را به ما پيشمرگان کُرد زبان و اهل سنت کشور بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




محمد قسيم عثماني نماينده مردم بوکان در مجلس شوراي اسلامي با صدور پيامي ضمن ابراز همدردي با خانواده هاي داغدار شهداي حوادث تروريستي، اين اقدام تروريست ها را محکوم کرد. متن پيام به شرح زير است:


بسم الله الرحمن الرحيم


وهابيون تکفيرى اينبار حملات تروريستى و کور خود را متوجه حرم مطهر حضرت امام(ره) و مجلس شوراى اسلامى نمودند و با سخيف ترين شيوه، جان چند تن از هموطنان را گرفتند و چندين نفر را مجروح نمودند. ذات پليد اين جانيان بار ديگر، خود را به صورت ملموس تر نشان داد و ايران عزيز بار ديگر مورد تهاجم تروريستها قرار گرفت که به نظر مى رسد در اين خصوص موارد ذيل قابل توجه است؛


١- جريان تکفيرى داعش، تابحال دهها حمله تروريستى را براى ايران طراحى کرده است که با هوشيارى سيستم اطلاعاتى و ضد ترور کشورمان خنثى شده است. اکنون که دو حمله کور آنان اجرا شده است بايد درس عبرتى به آنان و همه پشتوانه هايشان داد که خواب حمله نظامى و تروريستى را در مورد ايران نبينند و متوجه شوند که انتقام خون هر شهيدمان را با معدوم کردن دهها و بلکه صدها فريب خورده داعش خواهيم گرفت و از مسئولين نظامى کشور درخواست مى نمايم انجام اين مأموريت و مسئوليت مهم را به ما پيشمرگان کُرد زبان و اهل سنت کشور بسپارند تا با پيروي از مقام معظم رهبري، به دشمنان ثابت کنيم که کرد اصيل و اهل سنت واقعى چه کسانى هستند.


٢- جريان تکفيرى داعش، از ايرانيان جذب شده براى عمليات تروريستى در کشورمان استفاده مى کند و از اين ابزار، بهره چند سويه مى برند لذا پايش ايرانيان جذب شده داعش بايد در اولويت رصد اطلاعاتى ما قرار گيرد و اگر آنها بدنبال تکرار چنين صحنه هايي باشند، به احتمال زياد از چنين نيروهايى که فضاى کشور را ديده اند، استفاده مى کنند.


٣-حملات تروريستى داعش جنايتکار فقط متوجه مسلمانان است چرا که مسئوليت آنها، ايجاد ناامنى، اغتشاش و مشغول سازى مسلمانان است و از همين روست که تا بحال، يک گلوله هم به سمت رژيم صهيونيستى و منافع آنان شليک نکرده اند.


٤- جريان تکفيرى داعش، هرگز قدرت مقابله مستقيم با ايران را نخواهد داشت و حداکثر اقدامى که بدنبال انجام آن است، اقداماتى از اين دست استکه هوشيارى مضاعف نيروهاى امنيتى و نظامى و هوشيارى عمومى مردم هميشه در صحنه را مى طلبد و در مقابل تروريستهاى تربيت شده سعودى، هر ايرانى بايد يکى از عناصر اطلاعاتى و نظامى کشور باشد.


٥- حادثه ترور توسط جلادان داعش، هر چند حادثه اى تلخ و جانکاه بود ولى مردم بيش از گذشته، قدر امنيت و نيروهاى حافظ امنيت را خواهند دانست و نسلي که دوره آماج ترورها را در کشورمان نديده اند، با همين حرکت جزئى و کور خرابکاران بد طينت، سختى آن دوران را بيش از پيش درک مى کنند و قدر امنيت پايدار کشور عزيزمان را خواهند دانست.


٦- حاميان ترور و تروريسم در خاورميانه، بدنبال درگير کردن دولت ها و ملت ها هستند تا همچنان از آب گل آلود ماهى بگيرند و در جهت منفعت طلبى خود، جنگ و ترور به راه مى اندازند و کشورها را درگير جنگ و بحران و دشمنى مى کنند تا قدرت مقابله جهان اسلام در مقابل آنها تقليل يابد. آنها مسلمان جعلى درست مى کنند، آنان را شستشوى مغزى مى دهند، به سلاح روز مجهز مى کنند و در نهايت به جان مسلمانان واقعى مى اندازند و از اين طريق هم وجهه اسلام و مسلمانان را در دنيا تخريب مى کنند، هم مسلمانان را تضعيف مى کنند و هم فرصت و زمان اتحاد مسلمانان را از بين مى برند.


٧- جريان تکفيرى داعش، يک جريان غير دينى و ضد بشرى است که به هيچ دين و مذهبى پايبند و قابل نسبت دادن نيست و دنيا بايد بدانند که داعش يک جريان ضد اسلامى است و مسلمانان جهان بايد بدانند که جريان داعش، به هيچ کدام از مذاهب اسلامى تعلق ندارد بلکه اين جريان يک جريان مخوف انحرافى تکفيرى است که رسالت آن بدنام کردن اسلام از طريق خشونت و تضعيف مسلمانان از طريق درگيرى و ترور است.


در پايان به خانواده هاى معزز شهداى اين حادثه، تبريک و تسليت عرض نموده و براى مجروحان، شفاى عاجل مسئلت مى نمايم. از نيروهاى نظامى و امنيتى بابت همه تلاشها و همه از خودگذشتگى هايشان خاصعانه، سپاسگزارم و ان شاالله خداوند سزاى اين همه تلاش و ايثار را عطا فرمايد.


محمدقسيم عثماني نماينده مردم بوکان در مجلس شوراي اسلامي

خانه ملت
202


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان