Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمری تیم ملی بانوان تکواندو گفت: ای کاش می‌توانستیم در ۲ اردوی انگلیس و صربستان حاضر شویم تا با آمادگی بیشتری به کره برویم.

مهرو کمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تمرینات آماده‌سازی تیم تکواندو بانوان برای حضور در رقابت‌های جهانی کره‌جنوبی عنوان کرد: وضعیت روحی‌ نفرات خوب و تمرینات به بهترین شکل ممکن در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود دوست داشتم تیم و به ویژه کیمیا علیزاده پس از این اعزام به اردوی مشترک برون مرزی اعزام شود تا با آمادگی بیشتری در کره به روی شیاپ‌چانگ برود که متاسفانه شرایط فراهم نشد.

وی ادامه داد: در برنامه‌هایمان حضور در اردوی مشترک انگلیس و صربستان گنجانده شده بود اما متاسفانه روادید حاضر نشد و به همین دلیل تمرینات را در تهران دنبال کردیم. علیزاده بعد از المپیک هیچ مسابقه‌ای را تجربه نکرده و در صورت حضور در این 2 اردو می‌توانست به شرایط بهتری برسد. البته باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که در دو مسابقه مراکش و باکو او را نیز به همراه تیم فرستادند تا بتواند حریفانش را آنالیز کند. برای بازی‌های کشورای اسلامی طبق دستور پزشک از او استفاده نکردیم و در این سفر نیز با وجود برخی از مصدومیت‌های قدیمی به همراه تیم اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: علیزاده جنگنده است و دوست دارم سایر نفرات نیز از او اردو بردارند. اگر در روز مسابقات در رقابت‌های جهانی بچه‌ها به خودباوری لازم برسند و بدون استرس مبارزه کنند می‌توانیم مدال بگیریم اما اگر این فاکتور را نادیده بگیرند قطعا ایستادن روی سکوهای کره کار آسانی نخواهد بود. در بازی‌های کشورهای اسلامی از عملکرد نفرات راضی نبودم زیرا خودباوری لازم را نداشتند و با توجه به این امر به نتیجه مطلوبی نیز دست پیدا نکردند.

کمرانی اظهار داشت: میانگین سنی تیم ما 18 سال است و در برخی اوزان نیز مانند وزن سه و یک به همین دلیل و برخی مسائل فنی دیگر نماینده نخواهیم داشت. هیچ کدام از نفرات نیز دارای رنکینگ نیستند و به همین دلیل در اولین قرعه احتمالا با خوب‌های دنیا روبه‌رو خواهیم شد. با این حال ناامید نیستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. کار سخت است اما غیر ممکن نیست. به هر 6 نماینده اعزامی اعتقاد دارم و امیدوارم به خودباوری لازم برسند.

انتهای پیام/

R1015204/P1015135/S3,30,32/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه استان، گفت: در سال جدید ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر از استان به مناطق عملیاتی غرب و ۱۲ هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، کامران کریمی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی با فتنه‌های مختلفی روبه‌رو بوده و امروز نیز با جنگ نرم روبه‌رو هستیم که بهترین راه مقابله با آن نیز انجام کار فرهنگی مانند برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی با تشریح اهمیت اردوهای راهیان نور، افزود: سال گذشته توانستیم 10 هزار و 600 نفر از جوانان را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام کرده و علاوه بر این زائر سرای شهید همدانی در اردوگاه شهید مسعودیان و زائر سرای شهید باکری در خرمشهر را مهیای حضور جوانان کنیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه استان با بیان اینکه امسال نیز به مناسبت عملیات بازی‌دراز جوانان در قالب 50 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده و از مناطقی مانند مرصاد، قراویز، بازی دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه امسال شهید شاخص استان، شهید تقی بهمنی در قراویز به شهادت رسیده است در تلاشیم در این منطقه یادواره ای برای این شهید بزرگوار برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم در اردوهای راهیان نور غرب کشور افراد از مراکز مهم منطقه در قالب راهیان نور پیشرفت نیز بازدید داشته باشند، مطرح کرد: امسال 13 هزار و 200 نفر از استان به مناطق عملیاتی غرب و 12 هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی