Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: مسابقات دو و میدانی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور تابستان ۹۶ به میزبانی استان کردستان در سنندج برگزار می شود .

به گزارش خبرنگارمهر، افشین خوش گوارامروز شنبه در یکصد و هفتاد و دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، گفت : این مسابقات ۲۴ تیر تا۱۰ مرداد ۹۶ با شرکت ۱۶۷۰ دانش آموز دختر و پسر با شعار رضایت، امنیت و سلامت از منزل به منزل به میزبانی استان کردستان در سنندج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری مسابقات را یکی از برنامه های محوری حوزه تربیت بدنی ذکرکرد و اظهارداشت: این مسابقات همواره مورد توجه و اقبال معلمان و دانش آموزان بوده در ۴ مرحله آموزشگاهی، شهرستان، استان و کشوری برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در سه مرحله اول این مسابقات، در مجموع ۱۲۷ هزار دانش آموز مشارکت داشته و نفرات و تیم های برتر برای حضور در مرحله کشوری آماده شده اند.

افشین خوش گوار با بیان اینکه از ۳ سال گذشته برنامه مدونی برای میزبانی مسابقات تدوین شده است گفت : بعد از وقفه ۱۳ ساله، در بهمن ماه سال ۹۴، استان کردستان میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای شد و مسابقات کشوری ژیمناستیک دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی و متوسطه اول نیز تابستان ۹۵ به میزبانی استان برگزار شد و درتابستان سال جاری نیز کردستان میزبان مسابقات دو و میدانی دانش آموزان سراسر کشور است.

وی از برگزاری نشست و جلسات هماهنگی درون سازمانی به منظور بررسی نحوه برگزاری مسابقات و تمهید مقدمات لازم خبر داد و افزود : در اجرای این برنامه ملی نیاز مند همکاری و همراهی سایر دستگاه ها هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اعزام تیم های ورزشی استان به مسابقات کشوری را ازدیگر برنامه این معاونت در تابستان سال جاری ذکر کرد و گفت : این مسابقات از ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور ۹۶ به میزبانی استانهای کردستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، فارس و مرکزی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۶۱۰ نفر دانش آموز، سرپرست و مربی در قالب ۵۸ تیم ورزشی در مسابقات کشور حضور خواهند داشت، بیان کرد : از این تعداد ۳۴ تیم مربوط به پسران و ۲۴ تیم دختران هستند که در کلیه رشته ها در مسابقات کشوری شرکت می کنند.

خوش گوار هم چنین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای آماده سازی تیم های ورزشی برای حضور موفق در مسابقات کشوری نیز ارائه کرد و خواستار تامین مالی اعزام دانش آموزان به این مسابقات شد.

وی کل اعتبار مورد نیاز برای اعزام تیم های دانش آموزی استان را ۳۰۰ میلیون تومان خواند و عنوان کرد : برای اعزام دانش آموزان دختر به مسابقات کشوری در مشهد مقدس نیاز مند مساعدت شورا هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از ارتقاء رتبه ورزشی دانش آموزان استان به هشتم کشوری در سال ۹۵ خبر داد و گفت : امیدواریم این رتبه در سال جاری ارتقاء پیدا کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج