Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان اردبیل گفت: نتایج انتخابات شورای شهر اردبیل هنوز به تائید هیئت نظارت استان نرسیده است.

رضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس صورت‌جلسه‌ای که از سوی هیئت‌ اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان اردبیل به هیئت عالی نظارت استان ارائه شده هیچ گونه تغییری در نتیجه انتخابات شورای شهر اردبیل بعد از بازشماری ایجاد نشدهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هیئت‌ اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان اردبیلگزارش نهایی خود را مبنی براین دادند که تغییراتی بعد از بازشماری 15 درصد از صندوق‌های رای در ترکیب اعضای اصلی و علی‌البدل شورای شهر اردبیل حاصل نشد و نتایج این دوره از انتخابات شورای شهر همان نتایج قبلی است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان اردبیل بیان کرد:بر این اساس به دنبال اعتراضات و طرح شکایات از سوی برخی کاندیداهای شورای شهر اردبیل بازشماری آرا در گام نخست به صورت پنج درصدی از صندوق‌های رای و در گام دوم به صورت 10 درصدی صندوق‌ها به انجام رسید و در مجموع پس از شمارش 15 درصدی به تعداد 36 صندوق براساس اعلام هیئت‌های نظارت و اجرایی شهرستانآرایش اعضای اصلی و علی‌البدل همان افراد قبلی اعلام شده است.

کریمی با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی در مورد تائید صحت و سلامت انتخابات بر عهده هیئت نظارت استان است، افزود: هنوز جلسه‌ای در این زمینه تشکیل نشده و احتمالا فردا با تشکیل جلسه‌ای اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان در این زمینه مباحث را مطرح و نتیجه‌گیری خواهند کرد تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز نتایج اعلام شده به تائید هیئت عالی نظارت استان نرسیده است، تصریح کرد: در زمینه تصمیم‌گیری نهایی،اعتراضات نامزدها و دلایل آنها، گزارش‌هایی که در این حوزه وجود دارد و نیز اظهار نظر هیئت‌های نظارت و اجرایی شهرستانمورد بررسی قرار گرفته و پس از طرح کلیات نتیجه‌گیری نهایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با توجه به اینکه ۱۳ نفر از لیست شورای ائتلاف در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دور دوم انتخابات آمدند لیستمان را با حضور این ۱۳ نفر به‌علاوه سه نفر دیگر از منتخبان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: احتمالا این سه نفر ظرف ۲۴ ساعت آینده توسط شورای ائتلاف انتخاب خواهند شد تا لیست تکمیل شود.

سخنگوی شورای ائتلاف بیان کرد: همان‌طور که در نشست شورای ائتلاف که در روز سه‌شنبه در مسجد نور خیابان فاطمی برگزار شد وحدت با جبهه پایداری وجود دارد و آقای قالیباف، آقای حدادعادل و آقای آقاتهرانی به همراه حدود ۱۵۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم در این نشست حضور داشتند لذا وحدت بین جریان‌ها ادامه خواهد داشت.

رسولی گفت: بعد از انتخابات ۱۱ اسفند جلسات مختلفی در گوشه و کنار برگزار شده و شورای ائتلاف هم به‌عنوان یک جریان سیاسی از منتخبان مجلس دوازدهم برای حضور در نشست دعوت کرد که نزدیک به ۱۵۰ نماینده در این نشست شرکت کردند و اولین پیام آن همدلی و همفکری است تا مجلس دوازدهم یک مجلس کارآمد و مفید برای کشور باشد.

وی درباره ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم اظهار کرد: نظر نمایندگان است که ترکیب هیئت‌رئیسه را مشخص می‌کند لذا افرادی که از نظر تجربه و کارآمدی می‌توانند در اداره مجلس موثر باشند را انتخاب خواهند کرد و ما به‌عنوان شورای ائتلاف تلاش می‌کنیم که وحدت حفظ شود و در مجلس دوازدهم شاهد ایجاد هیئت‌رئیسه قوی و کارآمد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها