Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ،در این مراسم با حضور نماینده دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی ، ستاد مردمی فاطمیه (س) استان مازندران ، ریاست ، مدیریت و دیگر مسئولین بیمارستان روحانی حضور داشتند،بسته های فرهنگی اهدایی از طرف دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی که به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ارسال شده بود به بیماران این مرکز اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مراسم دکتر صادقی رئیس بیمارستان آیت ا... روحانی(ره) بابل گفت: به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) 1000 بسته هدیه فرهنگی به بیماران و پرسنل بیمارستان اهدا شد.
وی ادامه داد: ارج نهادن به مقام شامخ امام حسن مجتبی احیاء سنت حسنه در راستای دیدار با بیماران و رسیدگی به امور ، خواسته ها و دغدغه های بیماران را از جمله اهداف این مهم ذکرکرد.
دکتر صادقی اضافه کرد: این مهم سالهای گذشته نیز همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) انجام شده است.
دکتر صادقی ضمن تقدیر وتشکر از دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی و ستاد مردمی فاطمیه (س) استان مازندران این اقدام را بسیار ارزشمند و مثمر ثمر خواند و گفت: مطمئنا توسل به اهل بیت (ع) در روحیه بیماران بسیار مؤثر است.
وی در پایان از خداوندمتعال برای تمامی بیماران آرزوی صحت وسلامتی را خواستار شد.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر