Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روابط عمومی فدراسیون فوتبال در آستانه دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال کشورمان در آستانه دیدار فردا (دوشنبه) ایران و ازبکستان بیانیه‌‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

آمدیم از کجا تا کجا؟ از پنجشنبه 11 شهریور 95 تا امروز در واپسین روزهای بهار 96،از آن شب خاطره‌انگیز پیروزی در برابر قطر در نخستین گام مرحله نهایی تا امروز و تداوم افتخار و اقتدار و آقایی، آنچه فاصله میان این روز و شب‌های متمادی را پر می‌کند اما لطف و همراهی مردم عزیز میهن‌مان در حمایت از تیمی است که به آن افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همه این روزهای حساس و سرنوشت ساز، هواداران تیم ملی در ورزشگاه آزادی فراتر از رنگ‌ها برای موفقیت تیم ملی نقش اساسی ایفا کردند و تصاویر خاطره‌انگیزی را به ثبت رساندند.

کیست فراموش کند آن سیل خروشان حضور حامیان تیم ملی را در 11 شهریور سال گذشته و در بازی قطر؟ چه کسی هست حماسه 20 مهر و بازی ایران و کره‌جنوبی را از یاد ببرد؟ دیدار خاطره‌ساز ایران و چین در 8 فروردین امسال را مگر می‌توان تا سال‌ها از یاد برد؟

صحنه‌های جوش و خروش مرد محبوب پرتغالی کنار زمین و تب و تاب شاگردان متعصبش را چه زمان می‌توان از ذهن دور کرد؟

امروز، بار دیگر و در آستانه خلق شب خاطره‌انگیز دیگری به ویترین روزهای آفتابی پرزرق و برق فوتبال کشورمان قرار گرفته‌ایم.

لحظه‌ها در حرکت هستند و فردا که بیاید، ساعت 21:15 قرار دوباره ماست. قراری برای پرکردن سکوهای ورزشگاه پرخاطره پایتخت، برای ثبت شبی پرطلوع.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را از ایران گرفت و به ازبکستان داد.

به گزارش فارس، در حالی که قرار بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود به دلیل سیل بی سابقه در امارات و نبود پرواز، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

قرار بود کنفدراسیون مچ اندازی آسیا تاریخ جدید میزبانی ایران رااعلام کند، اما در اقدامی عجیب، این میزبانی به ازبکستان واگذار شد.

برهمین اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زير است:

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم