Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@07:41:11 GMT

حفاظت از روسای جمهور قبل با نهاد ریاست‌جمهوری است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۲۶۴۳۳

سپاه حفاظت انصارالمهدی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اساسا پشتیبانی از اقدامات حفاظتی روسای جمهور قبل با نهاد ریاست‌جمهوری است.

به گزارش روابط عمومی سپاه، در پی انتشار خبری مبنی بر تخلیه ساختمان محافظان دکتر احمدی‌نژاد و طرح برخی موضوعات خلاف واقع در آن، روابط عمومی سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بعد از فرمان حکیمانه حضرت امام‌خمینی(ره) در خصوص حفاظت از شخصیت‌های نظام و همچنین اماکن حساس و حیاتی کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان این وظیفه سنگین را برعهده گرفت و با عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر(عج) تا به امروز در این زمینه شکست حفاظتی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) در زمینه حفاظت از شخصیت‌ها در طول سلسله مراتب نظامی مطابق قوانین و مقررات عمل کرده و از هرگونه دسته‌بندی سیاسی مبرا می‌باشد.

این اطلاعیه در ادامه با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور و منطقه، نیاز به وحدت و یکپارچگی و لزوم تعمیق فضای امن و ایمن در جامعه لازم است، تصریح شده: انتظار می‌رود اگر مشکلی بین آنها و نهادهای قانونی وجود دارد از مسیرهای قانونی پیگیری شود.

همچنین در این اطلاعیه با بیان اینکه اساسا موضوع پشتیبانی از اقدامات حفاظتی مربوط به روسای جمهور قبل با نهاد ریاست‌جمهوی است و نام بردن از سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) و انتشار تصویر فرمانده آن و یا توضیح شیوه اقدامات حفاظتی که افشاکننده راهکارهای امنیتی می‌باشد از جانب هر شخص یا نهادی موجب تأسف است، تصریح شده: علاوه بر این در تاریخ 3/8/95 روابط عمومی دفتر آقای احمدی‌نژاد اعلام کرده که ملک مورد بحث در اختیار دفتر ایشان و نه محافظین قرار داشته و متعهد شده که در اسرع وقت موضوع را از طریق مراجع قضایی حل و فصل کند.

این اطلاعیه در پایان تأکید کرده است: سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) حق پیگیری حقوقی و قضایی را برای هرگونه اتهام‌زنی و تشویش اذهان عمومی در راستای مأموریت حفاظت از شخصیت‌های نظام برای خود محفوظ می‌داند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،   روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • «حفاظت» به بقای گونه‌ها کمک می‌کند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی