Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید تیموری با بیان اینکه خبر شهادت همسرش را در خواب بهش دادند، گفت: شهید علاقه زیادی به شهادت و سوریه داشت اما من مخالف رفتنش بودم ولی چون تقدیرش شهادت، بود در مجلس به آرزوی خود رسید

به گزارش «قدس آنلاین»، عاطفه دلاوری همسر شهید تیموری با بیان اینکهخوابشهادت همسرش را دیده بود، گفت: آرزوی بزرگ شهید تیموری، شهادت بود و از آنجا که مداحلاهل بیت(ع) بود، همیشه بعد از هر روضه آرزوی شهادت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید همواره فیلم های مستند در مورد جبهه، جنگ و شهادت را با علاقه خاصی نگاه وگریهمی کرد، افزود: ایشان فیلم های شبکه های مختلفتلویزیوندر خصوصجنگبا داعش درعراقوسوریهرا می دید.

همسر شهید تیموی با بیان اینکه این شهید علاقه داشت که به سوریه برود، تصریح کرد: این علاقه اش را همیشه مطرح می کرد اما من مخالف رفتنش بودم.

دلاوری با بیان اینکه شهید تیموری شخصیتی ممتاز، متواضع و متن داشت، گفت: همسرم چون راه حق رفت به آرزوی خود رسید.

وی با تاکید بر اینکه شهادت حقش بود، گفت: شهید به خاطر من به سوریه نرفت ولی چون تقدیرش شهادت بود در مجلس به شهادت رسید. در واقع تقدیرش دستحضرت زهرا(س) وامام حسین(ع) بود.

شهید جواد تیموری پاسدار حفاظت مجلس بود که روز چهارشنبه در حمله تروریست ها به مجلس، به شهادت رسید.

منبع: افکار نیوز

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!