Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سال گذشته به عنوان فرمانده پایگاه شهید «علی‌محمد خزایی» روستای لک لک اسدآباد با مشورت و کمک بسیجیان پایگاه، گروه جهادی راه‌اندازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده هیچ تجربه ای در مورد اردوهای جهادی نداشتم و فقط از تلویزیون دیده بودم که بسیجی ها به مناطق محروم می روند و کار می کنند، از این طریق علاقه‌مند شدم که در پایگاه یک گروه جهادی راه اندازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه شهید «علی‌محمد خزایی» اسدآباد افزود: هدف ما از این کار در درجه اول رضایت خداوند و دیگری محرومیت‌زدایی و کمک به افراد کم درآمد و بی بضاعت در روستای لک لک شهرستان اسدآباد بود.

وی اظهار داشت: سال گذشته برای یکی از محرومین روستا اقدام به ساخت حمام و سرویس بهداشتی با کمک‌های اهالی روستا کردیم.

مسئول گروه جهادی شهید «علی‌محمد خزایی» اسدآباد گفت: برگزاری یادواره شهدا مهمترین برنامه گروه ما در حاشیه برگزاری اردوی جهادی در روستا بود که خوشبختانه مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی در مورد برنامه آتی گروه جهادی شهید «خزایی» ابراز داشت: ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای یک خانم سرپرست خانوار در اولویت برنامه های ما قرار دارد که به محض تامین اعتبار آن، کار را شروع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم

 شهید حجت الاسلام مهدی شاه ‏آبادی، روحانی مبارز و نماینده مردم تهران در دوره دوم مجلس شورای اسلامی سرانجام در تاریخ ششم اردیبهشت ۱۳۶۳ هنگام بازدیداز جبهه‏‌های جنگ تحمیلی در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ متجاوزان بعثی به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم