Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا اعلام کرد که ایران با کاروانی بیشتر از 300 نفر اما به صورت کیفی در ترکمنستان حاضر می شود.

اصغر رحیمی در گفتگو با ایسنا در باره اینکه تکلیف تعداد رشته های اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا مشخص شده است، بیان کرد: فعلا به صورت مقدماتی بررسی می کنیم که وضعیت رشته ها به چه شکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ماه رمضان جلسه ستاد عالی بازی ها خواهیم داشت و سعی می کنیم قبل از این جلسه ارزیابی دیگری از فدراسیونها داشته باشیم.

او ادامه داد: البته در برنامه ما هست که اعزام به همین ترتیب که با فدراسیون ها جلسه داریم ، انجام شود. ثبت نام اولیه را هم انجام دادیم اما فعلا در این مرحله وضعیت آنها را بررسی می کنیم که چه کاری می خواهند انجام دهند چرا که بازی های سختی است. در حال حاضر با 9 فدراسیون جلسه گذاشته ایم و با فدراسیون های دیگر هم جلسه می گذاریم. جلسات ما خیلی کارشناسی و دقیق با رییس فدراسیون و کادرفنی است و اعلام کرده ایم که رویکردمان اعزام کیفی کاروان است تا جلسات در ستاد عالی بازی ها خیلی چالشی نباشد و بتوانیم سریع تصمیم گیری کنیم.

سرپرست کاروان ایران در پاسخ به این پرسش که در بحث اعزام رشته ها اولویت مدال آوری است یا فقط کسب مدال طلا ، تصریح کرد: مدل آوری برای ما مهم ست اما از آن یک درجه بالاتر کسب مدال طلا مهم تر است. جایگاه ما در دور های مختلف اصلا خوب نبوده است. در این دوره با توجه به حضور اقیانوسیه بازی ها سخت تر هم شده بنابراین نباید غفلت کنیم.

او در مورد مشکل بودجه برای اعزام کاروان به بازی های داخل سالن آسیا گفت: اعزام شهریور انجام می شود اما هزینه های ما از الان شروع شده است. 10-15 روز دیگر باید ثبت نام ماقبل نهایی کاروان را در ترکمنستان انجام دهیم و باید مقداری از هزینه ها را پرداخت کنیم. ان شاءالله کمک شود و سازمان برنامه ریزی و بودجه همان بخش ناچیز را به ما اختصاص دهد تا کارها پیش برود.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند تعداد کاروان ایران حدود چند نفر باشد، تصریح کرد: فکر می کنم بالای 300 نفر باشد. خود کشتی گیران حدود 70 نفر هستند که با همراه و مربی تعدادشان بیشتر می شود. کاروان بزرگی خواهیم داشت. از آنجا که این بازی ها سخت است رویکرد ما این است رشته ها تیم خوب اعزام کنند و البته خود فدراسیون ها هم نسبت به بازی ها شناخت لام را دارند.

او ادامه داد: من با سرپرست اقیانوسیه هم صحبت کردم. آنها هم مشکل مسافت دارند و شاید پرتعداد در بازی ها شرکت نکنند. با این حال همین نفراتی هم که به بازی های داخل سالن می فرستند نفرات خوبی خواهند بود و این بر روی سطح کیفی رقابتها تاثیر می گذارد. ما هم می خواهیم با تیم های خوبی در بازی ها شرکت کنیم.

رحیمی در مورد مشخص شدن تکلیف نحوه سفر کاروان به بازی های داخل سالن آسیا و لباس کاروان در روز افتتاحیه گفت: ما از کارها عقب نیستیم اما در بخش پروازی چالش داریم. جلسه دیگری با سفیر ایران در ترکمنستان خواهیم داشت و به دنبال این هستم که بهتر راه را برای اعزام کاروان انتخاب کنیم. در مورد لباس هم قبلا تصمیم گرفتیم برای بازی های کشورهای اسلامی و داخل سالن آسیا کاروان با گرمکن رژه برود، بنابراین وقتمان را بر روی این موضوع نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجید زارعی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته هلال‌احمر از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه با شعار مشارکت شما، سربلندیم همراهی ۳ میلیون داوطلب با هلال احمر در ارائه خدمات بشردوستانه نامگذاری شده است.

وی افزود: در سال گذشته مبلغ چهارمیلیارد و دویست میلیون ریال کمک‌های درمانی و دارویی به مددجویان پرداخت شده همچنین ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت در قالب طرح ارمغان مهر به ارزش یک میلیارد و هفتاد و پنج میلیون ریال اهدا شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته سبد غذایی به ارزش دو میلیارد و بیست و هفت میلیون و پانصد هزار ریال از اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر اردستان بوده است.

زارعی با اشاره به اعزام ۲ مرحله کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان، بیان کرد: در این ۲ مرحله خدمات پزشکی، آموزشی و حمایتی به ارزش هشتصد و هفت میلیون ریال به افراد ارائه شده است.

وی تصریح کرد: مبلغ هفتصد میلیون ریال کمک‌های مردمی جهت آسیب‌دیدگان از حوادث جمع آوری شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان ادامه داد: برگزاری ۴۱ دوره آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، مخاطرات و پایه داوطلبی برای ۸۰۰ نفر و برگزاری ۹ دوره تخصصی برای ۱۶۰ نفر نیز از اقدامات جمعیت هلال احمر اردستان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

زارعی اضافه کرد: واحد داوطلبان این جمعیت با ۱۰ خانه هلال احمر در سطح شهرستان با هدف ارتقای سطح ایمنی و ارتقای سطح آگاهی مردم در حال فعالیت است.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی امور جوانان، طرح ملی دادرس در مدارس شهرستان، برگزاری المپیاد شهرستانی دادرس و اعزام تیم‌های منتخب به المپیاد استانی و افتتاح دفتر نمایندگی بخش زواره از انواع برنامه‌های اجرا شده جمعیت هلال احمر اردستان در سال گذشته است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان یادآور شد: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از مدیران و مربیان فعال در جمعیت هلال احمر، اجرای پروژه‌های داوطلبی، گردهمایی داوطلبان و افتتاح خانه‌های هلال جدید از برنامه‌های پیش رو در هفته هلال احمر است.

کد خبر 6100873

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته
  • اعزام بیش از ۷ هزار زائر حج از فرودگاه اصفهان
  • شکسته شدن سد عدم اعزام زائران عمره به همت دولت سیزدهم
  • جزئیات اعزام زائران خراسان رضوی به عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳
  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • ۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند