Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@07:46:34 GMT

انسداد بخشی از آزادراه رشت - قزوین در منطقه منجیل

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۳۵۶۰۷

انسداد بخشی از آزادراه رشت - قزوین در منطقه منجیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت : به دلیل ریزش کوه باند برگشت آزادراه رشت – قزوین در محدوده ضلع شمالی شهر منجیل از دیشب بسته شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نازک کار افزود : با توجه به مسدود بودن باند برگشت آزاد راه رشت- قزوین رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین داخل شهر منجیل تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : تلاش اکیپ‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین پیمانکار آزاد راه رشت - قزوین برای بازگشایی مسیر ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد : سامانه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه ها و شماره تلفن 33311111 این اداره کل برای اطلاع رسانی از وضعیت راه ها به طور شبانه روز آماده است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج ـ چالوس بسته شد

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در 2 مسیر رفت و برگشت از ساعت 9 الی 15 از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد