Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه حلیم و آش کشور انتشار فیلم حلیم با پشم گوسفند را به دلیل خصومت فست فود ها با مراکز تهیه غذای ایرانی و سالم عنوان کرد و گفت: این دروغ و شایعه‌ای است که برخی از مراکز تهیه غذا در بین مردم منتشر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اخیرا خبری در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها مبنی بر استفاده از پشم گوسفند در حلیم منتشر شده است که با اما و اگرهای مختلفی روبه‌رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین محمدی، رئیس اتحادیه حلیم و آش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار شهریتهران نیوزدر ارتباط با خبر منتشر شده مبنی بر استفاده از پشم گوسفند در حلیم‌های مراکز توزیع گفت: چطور می‌شود در حلیم پشم استفاده کرد و کسی متوجه نشود اگر این مورد وجود داشت مردم بلافاصله با خوردن یک قاشق از حلیم متوجه این موضوع می‌شدند و آن را به نهادهای نظارتی اعلام می‌کردند.

وی اظهار داشت: با این خبر به شعور ۸۰ میلیون ایرانی توهین کردند من خودم کل مسئولیت این امر را برعهده می‌گیرم و با صراحت اعلام می‌کنم در واحدهای مجاز ما به‌هیچ عنوان این اتفاق نمی‌افتد.

رئیس اتحادیه حلیم و آش این حرکت را به دلیل خصومت فست فودها با مراکز تهیه غذای ایرانی و سالم عنوان کرد و گفت: این دروغ و شایعه‌ای است که برخی از مراکز تهیه غذا در بین مردم منتشر کردند.

وی در ارتباط با دخالت سازمان غذاو دارو و اظهار نظر برخی از اشخاص این سازمان تصریح کرد: صنف ما زیر نظر بهداشت و محیط است و ارتباطی با سازمان غذا و دارو ندارد.

محمدی از مردم خواست تا حلیم و آش خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.

چند روز گذشته فیلمی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که در مراکز تهیه آش و حلیم از پشم گوسفند در پخت آن استفاده می‌کنند که در همین خصوص معاون غذا و دارو با تایید آن گفت:اغلب حلیم های خیابانی که در ایام مبارک ماه رمضان بازار داغی را نیز برای سود جویان و فرصت طلبان ایجاد کرده از مواد غیر استاندارد و حتی پشم گوسفند، مو و پنبه‌های از دور مصرف خارج شده تهییه می‌شوند.

گفتنی است، بعد از انتشار این کلیپ بازار مراکز توزیع حلیم و آش کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس