Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:13:18 GMT

برگزاری «مدرسه تابستانی» در خانه کتاب

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۳۹۲۶۵

برگزاری «مدرسه تابستانی» در خانه کتاب

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از خانه کتاب، در «مدرسه تابستانی» خانه کتاب برای ناشران کارگاه حقوق نشر در نظر گرفته شده است.
همچنین، آزمون ورودی کارگاه «ویرایش» روز شنبه (سوم تیر ماه) ساعت 10:30برگزار می شود و مبلغ ورودی آزمون 200 هزار ریال است.
سید عباس حسینی نیک، هومن پناهنده و مجید ملکان مدرسان این کارگاه های تخصصی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سایت اینترنتی www.ahleghalam.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66415254 تماس بگیرند.
زمان و ساعت کارگاه ها، تعداد جلسات، ظرفیت کلاس ها و مبلغ شهریه در سایت خانه کتاب قابل مشاهده است.

** پاسخنامه‌ها و نقاشی‌های جشنواره رضوی به دبیرخانه رسید
نخستین سری از پاسخنامه‌ها و نقاشی‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام ‌رضا(ع) به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
به گزارش ایرنا از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با توجه به استقبال از جشنواره به‌ویژه در بخش کودک و نظر به حجم انبوه آثار رسیده و طولانی بودن فرآیند داوری نخستین مرحله جمع‌آوری و ارسال پاسخنامه‌ها به دبیرخانه جشنواره آغاز شد. تاکنون بیش از 30 ‌هزار نفر در بخش الکترونیک شرکت کرده‌اند که 80 درصد از اعضای کتابخانه‌ها هستند.
مهلت شرکت در این مسابقه و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا اوایل‌ تیرماه تعیین شده و پس‌ازآن با طی مراحل داوری به برگزیدگان کشوری در دو بخش فردی و خانوادگی، جوایز اهدا خواهد شد.

** «سر سبیل‌هایت را نجو» نقد و بررسی می‌ شود
مجموعه داستان «سر سبیل‌هایت را نجو» نوشته فرحناز علیزاده روز یکشنبه ۲۸ خرداد توسط احمد شاکری در کتابخانه عمومی پیروزی نقد و بررسی می شود.
برای این کتاب که چندی پیش توسط انتشارات مروارید به چاپ رسیده تاکنون چند نشست رونمایی و نقد و بررسی برگزار شده است.
این برنامه از ساعت۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ روز یکشنبه در کتابخانه عمومی پیروزی واقع در خیابان پیروزی، خیابان شهید کلاهدوز، پارک پیروزی، کتابخانه عمومی پیروزی برگزار می‌شود.

** برگزاری اولین دوره مسابقه داستان طنز
انتشارات خط خطی فراخوان اولین دوره مسابقه داستان طنز را منتشر کرد.
علاقه مندان می توانند بدون محدودیت سنی داستان های طنز خود را به صورت تایپ شده از طریق تلگرام به آدرس khatkhatipress @ و یا به آدرسinfo@khatkhatipress.com ایمیل کنند.
مهلت ارسال آثار پایان مرداد ماه است.
فراهنگ ** 1880 ** دریافت: پروین اروجی * انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر موسوی با اشاره به برگزاری جشنواره روایان غدیر اظهار کرد: به همت کانون استان قزوین در اردیبهشت ۱۴۰۳ دومین فراخوان جشنواره استانی راویان غدیر با موضوع مدح و منقبت حضرت علی (ع) و واقعه تاریخی غدیر منتشر شد.

وی با اشاره به قالب آثار ارسالی اظهار کرد: قالب آثار این جشنواره مداحی، شعرخوانی و سرود است و دو گروه سنی ۷ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۷ سال مخاطب آن هستند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ تعیین شده و زمان برگزاری آئین اختتامیه چهارم تیر خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و فضائل حضرت علی (ع)، فرهنگ عمیق و اهداف واقعه غدیرخم، ترویج فرهنگ علوی و تولید آثار در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فیلم آثار خود را در پیام‌رسان شاد با شماره ۰۹۹۱۹۷۲۷۵۱۳ ارسال کنند.

موسوی با اشاره به شرایط ارسال اثر به این جشنواره تاکید کرد: مدت زمان فیلم حداقل سه و حداکثر پنج دقیقه باشد و مشخصات فردی در آن قید شود، فیلم‌برداری به صورت افقی، در نمای باز و بدون حرکت دوربین انجام شود.

وی با بیان اینکه آثار با فرمت mp۴ و حداکثر حجم ۱۶ مگابایت باشد، اضافه کرد: در بخش شعرخوانی شرکت کنندگان می‌توانند آثار شاعران مطرح کشور را به صورت دکلمه اجرا و برای جشنواره بفرستند، در این بخش شرکت کنندگان باید اثر را از حفظ داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: اجرای سرود باید به صورت زنده، در گروه‌های جداگانه دختر و پسر حداکثر با ۱۵ نفر انجام شود و حضور از هر دو پایه سنی در گروه سرود امکان‌پذیر است.

کد خبر 6096853

دیگر خبرها

  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم