Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:21:55 GMT

کمک میلیاردی به خانواده زندانیان ماهشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۴۴۱۵۳

کمک میلیاردی به خانواده زندانیان ماهشهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علیرضا آقاجری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر بیان داشت: زندانی شدن مجرمان می‌تواند آسیب‌های جدی به خانواده‌های آنان و جامعه وارد کند و باعث افزایش تکدی‌گری، فروش مواد مخدر شود.

وی تصریح کرد: به همین سبب باید با راهکارهای مناسب از وارد آمدن آسیب به خانواده زندانیان جلوگیری به عمل آورد که خوشبختانه در شهرستان بندر ماهشهر اقدامات بسیار خوبی در این راستا توسط انجمن حمایت از زندانیان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقاجری اظهار داشت: از مبلغ مذکور، بالغ بر 2 میلیارد ریال در قالب کمک مستمری، اجاره مسکن، ازدواج، جهیزیه، کمک‌های نقدی و غیر نقدی، بهداشت و درمان، تحصیلی و آموزشی به خانواده زندانیان کمک صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: مبلغ 120 میلیون ریال نیز کمک به زندانیان بی‌بضاعت در قالب بهداشت و درمان و دستمزد و خرید ملزومات مورد نیاز و آزادی زندانی پرداخت شد. همچنین مبلغ 189 میلیون و 206 هزار ریال نیز در قالب ملزومات فرهنگی و هزینه پرداختی به زندان بندر ماهشهر کمک شد.

وی متذکر شد: علاوه بر موارد ذکر شده، کلاس‌های آموزشی مهارت‌های اساسی زندگی برای خانواده‌های زندانیان در طول سال و کلاس‌های آموزشی 16 ساعته با موضوع پیشگیری از اعتیاد و طلاق برای یک صد خانواده برگزار شد.

علیرضا آقاجری اذعان داشت: تمام هزینه‌های انجام شده از درآمدهای ثابت انجمن و کمک خیران است که با توجه به مشکلات فراوان خانواده‌ها نیاز است که انجمن و خانواده‌های مددجو بیش از پیش مورد مساعدت و کمک قرار بگیرند.

وی در پایان به کمک خیران حقوقی به انجمن حمایت از زندانیان بندر ماهشهر اشاره کرد و افزود: از میان شرکت‌های پتروشیمی، پتروشیمی‌های مارون، رازی و امیرکبیر بیش ترین کمک‌ها را به این انجمن داشته‌اند. همچنین شورای شهر و شهرداری بندر ماهشهر و شورای شهر و شهرداری چمران نیز کمک‌های خوبی در این زمینه کرده‌اند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»