Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@02:25:20 GMT

نخستین محموله گندم صادراتی به عمان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۴۴۷۷۹

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نخستین محموله صادراتی گندم ایران از سوی ناوگان شرکت حمل فله -خط ملی کشتیرانی کشور- امروز بندر امام خمینی(ره) به مقصد عمان ترک کرد. آفتاب‌‌نیوز : علی اکبر غنجی گفت: با موفقیت طرح خودکفایی گندم قرار است به تدریج گندم صادراتی کشور به مقاصد مختلف ارسال شود به همین منظور نخستین محموله صادراتی گندم ایران پس از بارگیری در بندر امام خمینی(ره)، این بندر را به مقصد عمان ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حجم نخستین محموله صادراتی گندم را ۳۰ هزار تن ذکر کرد و در این باره افزود: شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کشتی Artin را برای این مهم به سمت بندر امام خمینی(ره) گسیل داشت که امروز بارگیری این کشتی در این بندر به اتمام رسید و به سوی عمان حرکت کرد.
به گزارش ایسنا،طبق اعلام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی این اتفاق را مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: این مهم گام بلندی در راستای راهبردهای کلان نظام اسلامی و در مسیر شعار سال جاری یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری است.
وی گفت: شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر گندم آمادگی کامل برای حمل تمام محصولات صادراتی کشورمان از طریق دریا را دارد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها

هیئتی ۴۰ نفره از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) از نزدیک با توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد همت‌پناه، رئیس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در آی هیت، بازدید و اظهار کرد: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم و دریافتیم در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی‌های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت‌های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد