Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس این هفته با اعلام صدرنشینی فیلم "زن شگفت انگیز" برای دومین هفته متوالی منتشر شد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس این هفته با اعلام صدرنشینی فیلم "زن شگفت انگیز" برای دومین هفته متوالی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات بارز این جدول می‌توان به حضور 3 فیلم تازه اکران در جمع 10 فیلم پرفروش این هفته هالیوود اشاره کرد. از این میان فیلم مومیایی با بازی تام کروز و راسل کرو مهم‌ترین تازه اکران هالیوود محسوب می‌شود. همچنین خروج فیلم سریع و خشن 8 از جدول اصلی باکس آفیس یکی دیگر از نکته‌های این جدول طی هفته گذشته بود.
زن شگفت انگیز
فیلم سینمایی "زن شگفت انگیز" به کارگردانی "پتی جنکینز" توانست در دومین هفته از اکران خود با فروشی معادل 57.180 میلیون دلار در صدر جدول بایستد.
این فیلم روایتگر ابرقهرمانی زنی است که از زمان قدیم به دوران مدرن می‌آید. دایا دختر جوانی است که وظیفه آموزش جنگجویان را بر عهده دارد. اما زمانی که یک جنگ خونین آغاز می شود او برای مبارزه آماده می شود و متوجه قدرت های ماوراء طبیعی خود می شود.

آلن هاینبرگ فیلمنامه‌نویس برجسته سینمای هالیوود نگارش فیلمنامه این اثر اکشن را بر عهده داشته و کارگردانی آن را به جنکینز سپرده است.

گال گدوت در نقش "زن شگفت‌انگیز" به ایفای نقش پرداخته و کریس پاین، رابین رایت و دیوید تولیس با گدوت همبازی شده‌اند. گدوت اولین بازیگر غیر امریکایی است که در بازتولید فیلم زن شگفت انگیز به ایفای نقش پرداخته است.
مومیاییمومیایی را "جان اسفیتس" نوشته و "آلک کورتزمن" کارگردان فیلم هایی همچون "پیشتازان فضا"، "تبدیل شوندگان"، "مرد عنکبوتی" و "هویت" نسخه تازه این فیلم را کارگردانی می کند.

این نسخه از فیلم "مومیایی" داستان برخواستن ملکه مومیایی شده پس از هزاران سال از گور است. برخواستن وی در صحرای مصر اتفاق افتاده و پس از آن شر تمامی منطقه را در بر می گیرد.

راسل کرو، تام کروز، سوفیا بوتلا و آنابل وایس از جمله بازیگران اصلی هستند که در مومیایی به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.این فیلم در اولین هفته از اکران خود با داشتن 4035 سینما به فروشی معادل 32.2 میلیون دلار رسید تا رتبه دوم باکس آفیس را از آن خود کند.
کاپتان پیژامه
انیمیشن کاپیتان پیژامه "اولین فیلم حماسی" به کارگردانی "دیوید سورن" از ۲ ژوئن ۲۰۱۷ اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز کرده و در دومین هفته از فروش با رقمی معادل 12.3 میلیون دلار در جایگاه سوم ایستاده است.

انیمیشن کمدی ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی دیوید سورن است که بر اساس سری رمان‌های کودکانه‌ای به همین نام توسط "داو پیلکی" ساخته شدهو فیلمنامه‌نویسی آن را "راب لترمن بر عهده داشته است.

کاپیتان پیژامه داستان هارولد و جرج دوستان کودکی است که همواره در زندگی خود حضور یک ابرقهرمان را خالی می‌بینند تا آنکه ابرقهرمانی هم سن و سال آن‌ها بر سر راهشان قرار می‌گیرد.

اد هلمز، کوین هارت، نیک کرول، توماس میدلدیچ، جوردن پیل و کریستن شال بازیگرانی هستند که صداپیشگی کاپیتان بیژامه "اولین داستان حماسی" را انجام داده‌اند.
دزدان دریایی کارائیب
فیلم سینمایی "دزدان دریایی کارائیب" به کارگردانی "یوهاخیم روننیگ" و با بازی "جانی دپ" توانست با داشتن 3529 سینما به فروشی معادل 10.7 میلیون دلار دست پیدا کرده و در رتبه چهارم بایستد.

این فیلم ادامه‌ای بر فرانچایز یا سری فیلم‌های موفق دزدان دریایی کارئیب بوده و علاوه بر جانی دپ، بازیگر مطرح دیگری همچون "خاویر باردم" در آن نقش آفرینی می‌کند.

کاپیتان سالازر که دشمن قدیمی جک اسپارو می باشد، موفق می شود از مثلث برمودا خارج شده و به قتل عام دزدان دریایی اقدام نماید. اما زمانی که جک اسپارو تصمیم به مقابله با او می گیرد.

جف ناتنسون نگارش فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته و نام فرعی "مردان مرده قصه نمی‌گویند" را برای آن انتخاب کرده است.

جانی دپ، خاویر باردم، اورلاندو بلوم، استیفن گراهام، برنتون توایتس و جفری راش از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.نگهبانان کهکشان ۲

فیلم سینمایی "نگهبانان کهکشان ۲ " به نویسندگی و کارگردانی "جیمز گان" در ششمین هفته از فروش خود را در سینمای هالیوود رقمی معادل 6.2 میلیون دلار را ثبت کرد و در رتبه پنجم ایستاد.این فیلم تاکنون و با داشتن 2911 سینما در حال حاضر، توانسته به فروش کلی 366 میلیون دلار در امریکا دست پیدا کند.

کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل روکرف کارن گیلان، سین گان، الیزابت دبیکی، گلن کلوز و کرت راسل در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم داستان گروهی از ابرقهرمان‌های سینمای هالیوود است که در برابر موجودات فضایی و دشمن گرد هم آمده و به مقابله با آنان می‌پردازند.فیلم‌های "هنگام شب می آید" با 6 میلیون دلار، "نگهبان ساحلی" با 4.6 میلیون دلار، "مگان لیوی" با 3.7 میلیون دلار، "بیگانه با 1.7 میلیون دلار، "همه چیز" با 1.6 میلیون دلار رتبه‌های پنجم تا دهم جدول باکس آفیس را در اختیار دارند.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز

پیاز دارای خواص دارویی فراوانی برای بدن است این گیاه دارویی به صورت پخته یا خام خواص بی نظیری دارد که خوب است آنهارا بدانید.

به گزارش عصرایران؛ اگرچه هر نوع سبزی فوایدی برای سلامتی دارد اما، برخی از سبزیجات مانند پیاز خواص بسیار خاصی دارند. پیاز به طور کلی برای سلامت قلب، استخوان و روده شناخته شده است وحتی فواید دیگری دارد که ممکن است بسیاری از افراد از آن شگفت زده شوند. با این حال، اگر به پیاز حساس هستید قبل از استفاده با پزشک مشورت کنید.

افزایش باروری

در گذشته، ناباروری مردان با معاینات، جراحی‌ها و آزمایش‌های زیادی درمان می‌شد اما، اکنون می‌توان با نوشیدن آب پیاز به سادگی این مشکل را برطرف کرد، زیرا استفاده از طیف گسترده‌ای از آنتی‌اکسیدان‌ها که پیاز مقدار زیادی از آن‌ها را دارد بسیار روی باروری تاثیر گذار است.

کمک به سینوس‌ها

یک راه عالی برای متوقف و کند کردن روند خونریزی بینی، استفاده از پیاز است! کافی است نصف پیاز را بردارید و آن را درست زیر سوراخ‌های بینی قرار دهید و سپس ببوید، زیرا پیاز به دلیل داشتن ویتامین ث و بیوفلاونوئید‌ها باعث می‌شود مسیر بینی کمتر به خونریزی حساس شود همچنین یکی دیگر از مزایای مطلوب پیاز این است که در زمان گرفتگی بینی راه‌های بینی را شل و تنفس را برای ما آسان‌تر می‌کند.

جلوگیری از افسردگی و بهبود خلق و خو

پیاز دارای فولات یا همان ویتامین ب ۹ است، این ویتامین با شکستن اسید آمینه به نام هموسیستئین از افسردگی جلوگیری و خلق و خوی شما را تقویت می‌کند. به بیان ساده، این اسید آمینه نامطلوب به بدن اجازه نمی‌دهد هورمون‌های خوبی تولید کند.

جلوگیری از پوسیدگی دندان

پیاز می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌ها در بدن کمک کند اما، فواید زیادی برای سلامت دهان و دندان نیز دارد همچنین، جویدن پیاز خام به قوی‌تر شدن دندان‌ها و مبارزه با هر گونه باکتری موجود در دهان کمک می‌کند. به سادگی مقداری پیاز را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بجوید، زیرا این کار می‌تواند به جلوگیری از پوسیدگی دندان نیز کمک کند.

جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا

پیاز می‌تواند از سرماخوردگی، سرفه، تب و گلودرد جلوگیری کند.

پیاز خود را تکه تکه و آن را به مدت ۶ تا ۸ ساعت در آب آشامیدنی خیس کنید و ۳-۴ قاشق غذاخوری ۳ بار در روز مصرف کنید.

درمان گوش درد

گوش‌ها ما یکی از حساس‌ترین اعضای بدن هستند و ممکن است به دلایل زیادی مانند صدا‌های بلند و سفر با هواپیما درد بگیرند و برخی از پزشکان استفاده از قطره گوش را برای کاهش درد توصیه کنند. با این حال، پیاز پخته نیز می‌تواند کمک کند. یک پیاز را در آب بپزید تا نرم شود سپس آن را روی یک پارچه و گوش خود قرار دهید تا گوش درد بهبود یابد.

دیگر خبرها

  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)
  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)
  • مسی و رکورد شگفت انگیز در سال ۲۰۲۴
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول