Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رقابت سرخابی‌های تهرانی در فصل نقل و انتقالات همواره جذابیت‌های زیادی به همراه داشته و چه بسا در مواقعی اتفاقاتی جنجالی به خود دیده و آن هم پیوستن ستاره یک تیم به تیم حریف بوده است.

از مهدی هاشمی نسب و علیرضا واحدی نیکبخت می‌توان به مواردی در این خصوص اشاره نمود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این روزها زمزمه پروژه ای بزرگتر به گوش میرسد؛ رامین رضاییان که با غضب برانکو روبرو شد مورد توجه سرمربی استقلال قرار گرفته است.

از ماجرای عجیب رضاییان و ریزه اسپور که بگذریم، بعد از درگیری رضاییان و علیپور، این بازیکن از پرسپولیس کنار گذاشته شد و حداقل تا زمانی که برانکو سرمربی قرمزها باشد، باید قید پوشیدن پیراهن این تیم را بزند.

از همان روز زمزمه آبی پوش شدن ستاره سرخ لیگ برتر به گوش رسید و حالا این موضوع شکل جدی‌تری به خود گرفته است. رامین رضاییان با پیشنهاد نجومی استقلال روبرو شده و گفته می شود با توجه به مذاکراتی که بین طرفین صورت گرفته، در صورتی مدیربرنامه‌های وی نتواند با تیم‌های خارجی به توافق برسد، این بازیکن استقلالی خواهد شد.

شما در این خصوص چه نظری دارید؟ آیا رضاییان در استقلال نیز مانند پرسپولیس خواهد درخشید یا جایگاهش در تیم ملی را از دست خواهد داد؟

دیدگاهتان را با دیگران به اشتراک بگذارید..

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان

دریافت 10 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093637

دیگر خبرها

  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ