Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان سه شنبه در حاشیه امضای این تفاهم نامه با بیان اینکه بیش از 50 درصد جمعیت استان را جامعه کارگری تشکیل می دهد بر همکاری همه جانبه در خصوص پیشگری از آسیب های اجتماعی در بین جمعیت کارگری تاکید کرد.
محمدعلی سلیمی بیان داشت: این تفاهم نامه به منظور بهره گیری از ظرفیت و توانمندی ها و امکانات بالقوه و بالفعل اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان و نیروی انتظامی استان، با هدف ارائه آموز ش های همگانی حضوری و غیر حضوری جامعه هدف و کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از جامعه کارگری و ارائه خدمات به کارگران و خانواده آنان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این تفاهم نامه در پنج ماده به امضاء طرفین رسیده، افزود: گسترش فرهنگ خود کنترلی و توانمند سازی در جامعه کار و تولید در مواجهه با آسیب ها و جرائم، همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت های طرفین در راستای ارتقاء سطح دانش انتظامی و اجتماعی جامعه کار و تولید از جمله دیگر موضوعات این تفاهم نامه بود.
سرهنگ محمد شریفی معاون اجتماعی نیروی انتظامی هرمزگان نیز در حاشیه امضای این تفاهم نامه، اقدامات ایجابی را مهم‌تر از اقدامات سلبی عنوان و بر آموزش همگانی و اعلام آمادگی این معاونت در خصوص آموزش و اطلاع رسانی تاکید کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال