Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛پایگاه اینترنتی فوربز از تاریخ ۱۲ ژوئن سال ۲۰۱۶ تا ژوئن سال جاری میلادی به بررسی میزان درآمد ستارگان عرصه هنر و سرگرمی، ورزش و ادب پرداخته و ۱۰۰ چهره پردرآمد سال 2017 را انتخاب کرده است. همانند سال گذشته، ستارگان موسیقی بار دیگر موفق شدند رتبه‌های نخست این فهرست را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این فهرست، "شان دیدی کامز"، ستاره سیاهپوست موسیقی رپ آمریکا موفق شد با ۱۳۰ میلیون دلار درآمد جایگاه نخست را از آن خود کند. کامز به واسطه آلبوم پُرفروش (No Way Out and Forever) به این رتبه ارتقا یافت.

"بیانسه نولز" دیگر ستاره موسیقی نیز به دلیل فروش موفقیت آمیز آلبوم " لیموناد" با درآمد ۱۰۵ میلیون دلار در جایگاه دوم قرار گرفت.
"جی کی رولینگ"، نویسنده مطرح مجموعه کتاب‌های "هری پاتر" نیز با ۹۵ میلیون دلار درآمد رتبه سوم را از آن خود کرد. او در حال حاضر، نخستین چهره پردرآمد عرصه ادبی در جهان است.
"دریک" خواننده هیپ هاپ کانادایی با ۹۴ میلیون دلار درآمد رتبه چهارم این فهرست را به دست آورده است. او بخش زیادی از درآمد خود را از طریق تبلیغ برای شرکت‌های مطرح اپل، نایک و اسپریت کسب کرده است.
"کریستیانو رونالدو" ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با ۹۳ میلیون دلار رتبه پنجم فهرست ۱۰۰ پردرآمد فوربز را به دست آورد. او در حال حاضر، پردرآمدترین چهره ورزشی جهان است.
"دِ ویکند"، خواننده آمریکایی با ۹۲ میلیون دلار؛ "هاوارد استرن"، مجری رادیو با ۹۰ میلیون دلار؛ "کلد پلی"، گروه موسیقی با ۸۸ میلیون دلار؛ "جیمز پترسون"، نویسنده با ۸۷ میلیون دلار و "لبرون جیمز"، ستاره بسکتبال با ۸۶ میلیون دلار در رتبه‌های ششم تا دهم پردرآمدترین چهره‌های هنری، ادبی و ورزشی جهان قرار دارند.

انتهای پیام/


منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است