Web Analytics Made Easy - Statcounter

دامغان - معاون بین الملل اتحادیه جهانی اساتید مسلمان با اشاره به فضیلت شب قدر گفت: این لیالی لحظه طلایی مغفرت و رحمت الهی است که در آن‌ها منزلت انسان‌ها در طول سال رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی نصیری فرد در نخستین شب از لیالی قدر در مسجد اعظم امیر المومنین (ع) دامغان با بیان اینکه پاداش شب قدر برابر با هزاران ماه عبادت است، افزود: این شب دارای سه اثر ماندگار است که هرکس در این آن دعا کند دعای او به استجابت خداوند رحمان و رحیم خواهد رسید و از سوی دیگر اما یکی از راه های استجابت دعا در لیالی قدر این است اولا دعا مستجاب نشود گناه انسان بخشیده می شود، ثانیا بلا و مصیبت از انسان دور می شود و ثالثا اینکه در شب قدر کسی دست خالی از درگاه خداوند خارج نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در شب های قدر از آغاز شب تا نماز صبح رحمت و مغفرت الهی از آسمان به باریدن خواهد گرفت، اظهار داشت: شب قدر شب تحول و تغییر در انسان ها است و قدر و منزلت همه انسان ها در این شب رقم می خورد و به این دلیل است که سه گروه از افراد در این زمان وجود دارند، نخست کسانی اصلا وارد شب قدر نمی شوند، دوم کسانی که وارد شب قدر می شوند ولی بعد از مدتی از این حالت خارج می شوند و سومین گروه نیز افرادی هستند در آثار شب قدر باقی می مانند و دائم از خود مراقبت می کنند.

معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: شب زنده داری و شب قدر مساوی با اطاعت و بندگی خدا و همراه با پذیرش ولایت قلمداد شده و این شب به معنی میانبر زدن برای رسیدن به هدف و آن هم اهل بیت(ع) است همچنین یکی از راه های عبادت این است که ما انسان ها درست شویم و نماز و عبادت با کمیت را در سرلوحه عبادت خود قرار دهیم.

نصیری فرد با بیان اینکه ترک گناه،افطاری دادن و هدیه صلوات بهترین عمل در اعمال ماه مبارک رمضان به حساب می آید، گفت: باید دانست که عبادت بدون ولایت انحراف است لیکن یکی از امتیازات ما شیعیان حضرت علی(ع) این است که در کشور امام رضا(ع) داریم و زیارت آن حضرت به منزله ادامه راه و مسیر ولایت است و پادش این زیارت برای هریک از شیعیان مساوی با یک میلیون حج تمتع مقبوله است که نوشته می شود.

وی اضافه کرد: بی اخلاقی مهمترین مشکل امروز جامعه ما است و علت آن نیز کاهشتحمل و صبر مردم است که باید بکوشیم از تند خویی و عصبانیت دوری کنیم.

معاون امور بین الملل اتحادیه جهانی اساتید مسلمان همچنین با بیان اینکه شیعه واقعی باید رهرو راستین حضرت علی(ع) باشد، افزود: دینی که در آن اهل بیت عصمت و طهارت (ع) وجود نداشته باشد داعش است و باید پیوند خود را با ائمه معصومان(ع) تقویت کنیم.

نصیری فرد در خاتمه گفت: اگر نمازهای صبح ما قضا شود خیلی از توفیقات را از دست خواهیم داد و باید بدانیم که نماز نجات دهنده انسان ها از گمراهی است و باید به همه نماز اهمیت دادو آنها را در اول وقت به جا آورد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)