Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز |

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: برای رفع مشکلات هر کدام از جاده های استان اعتباراتی اختصاص داده شده که مسیر پالنگان با ۳ میلیارد تومان یکی از این محور ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قادری شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد سفرهای نوروزی کردستان که در ساختمان معاونت عمرانی استانداری کردستان برگزار شد، گفت: امسال سالی است که می خواهیم در حوزه راه و جاده فعالیت های زیاد و تحولی را در این زمینه ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هیچ بهانه ای در مورد کمبود تابلو ها و علائم جاده ای پذیرفته نیست و باید تمام این کمبود ها جبران شود.

وی با بیان اینکه ۳۱۴ نفر در طول سال گذشته در جاده های استان جان خود را از دست دادند، افزود: از دست دادن جان یک نفر هم در جاده آمار بالایی است و باید تلاش کنیم که مشکلات را کاهش دهیم.

قادری گفت: خطاهای انسانی بیشترن درصد تصادفات را به ثمر می رسانند اما این دلیل نمی شود که ما کمبود های خود را پنهان کنیم و اقرار می کنیم که در حوزه راه و جاده در کردستان مشکل وجود دارد که باید رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکهبرای رفع مشکلات جاده های استان اعتبار به هر نقطه تخصیص داده شده است، اظهار داشت: جلسات مکرری را به تنهایی برای مسیر پالنگان برگزار کرده ایم و سه ملیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات این جاده اختصاص داده شده است.

وی گفت: تعامل و همفکری اداره راه و شهر سازی، راهداری، پلیس راه و دیگر دستگاه ها موجب رفع مشکلات جاده ای استان می شود.

قادری از نصب ۴۱ دوربین ثبت تخلف در جاده های استان خبرداد و افزود: این تعداد دوربین ها تا پایان تابستان در مکان های مشخص شده به منظور ثبت تخلفات جاده نصب می شود.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان خطاب به مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: میراث فرهنگی در بعضی موارد باید چشم پوشی کند تا نفع آن را استان صاحب شود.

وی افزود: اگر میراث فرهنگی خانه های قدیمی استان کردستان را به بخش خصوصی واگذار کند تا گردشگران از آن جا بازدید و اسکان یابند موجب درآمد زایی و جذب گردشگر می شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد

نخست‌وزیر اوکراین اعلام کرد، با توجه به اینکه پهپادهای شناسایی و تهاجمی برای کی‌یف در نبرد با روسیه بسیار مهم هستند، دولت در حال افزایش اختصاص مبلغ ۳۹۲ میلیون دلار دیگر برای خرید ۳۰۰ هزار پهپاد است.

به گزارش ایسنا، «دنیس شمیهال» نخست وزیر اوکراین در نشست کابینه گفت: «با توجه به هزینه‌ای که اختصاص یافته، ۳۰۰ هزار پهپاد قرار است به نیروهای امنیتی و دفاعی اوکراین تحویل داده شود.»

به نقل از شبکه خبری آلمان، وی افزود، اوکراین پیشتر بودجه‌ای را برای خرید پهپاد در سال جاری میلادی اختصاص داده بود.

اوکراین به دلیل فشارهای روسیه به سرعت در حال ساخت و تولید انواع مختلفی از پهپادهاست. در هفته‌های اخیر، کی‌یف همچنین حملاتش را علیه مناطقی از روسیه تشدید کرده است.

پیشتر وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سه پهپاد اوکراینی را بر فراز مناطق بلگورود و کرسک رصد کرده است.

در این میان، این وزارتخانه همچنین گزارش کرد اوکراین پایگاه‌های نظامی روسیه را در کریمه با موشک‌هایی که از آمریکا دریافت کرده، هدف قرار داده است. همچنین سیستم‌های دفاع هوایی روسیه شش موشک دوربرد ATACMS را در ۲۴ ساعت گذشته خنثی کرده‌اند.

لتونی نیز اعلام کرده که بسته جدید کمک نظامی به اوکراین را تهیه می‌کند که شامل تسلیحات ضد هواپیما و پهپادهاست.

نخست وزیر لتونی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «ما باید به خاطر امنیت اروپا و اوکراین و همچنین نظم جهانی مطمئن شویم که کی‌یف در این جنگ پیروز می‌شود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت