Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>لرستان - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش ازآغاز ثبت نام درآزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از23 خردادماه خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، نورعلي عباسپور از ارسال شيوه نامه انتخاب مدرس آموزش خانواده به استان ها خبر داد واظهاركرد: دفتر انجمن اوليا و مربيان در نظر دارد، مدرسين آموزش خانواده را از طريق برگزاري آزمون و از بين فرهنگيان شاغل رسمي و پيماني، و اعضاي رسمي و پيماني هيأت علمي دانشگاه ها انتخاب نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: متقاضيان مي توانند از روز سه شنبه 23 خرداد ماه 96 از طريق ساعت www.familyeducation.ir نسبت به ثبت نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده شخصاً اقدام كنند.

مديركل انجمن اوليا و مربيان وزارت آموزش وپرورش ، زمان پايان ثبت نام را 10 تيرماه اعلام و تصريح كرد: داشتن حداقل مدرك كارشناسي ارشد يا معادل حوزوي آن، دارابودن حداقل 30 سال سن، برخورداري از سلامت جسم و روان و قدرت بيان، و دارابودن صلاحيت اجتماعي و حسن شهرت از جمله ، شرايط عمومي و اختصاصي شركت كنندگان در اين آزمون است.

وي افزود: روز دوشنبه 16 مرداد ماه، رأس ساعت 10 صبح آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده همزمان در سراسركشور و در مراكز استان ها برگزار خواهد شد، ‌البته برخي استان ها كه گستره جغرافيايي آنها وسيع تر است، ممكن است 2 حوزه امتحاني داشته باشند

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • مدرس حوزه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است