Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:21:17 GMT

پیراهن شماره 17 طارمی تقدیم به روحانی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۶۸۰۶۵

پیراهن شماره 17 طارمی تقدیم به روحانی

ملی پوشان فوتبال کشور امروز در مراسمی میهمان رئیس جمهور کشور شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در هفته هشتم رقابت های مقدماتی جام جهانی موفق شد با شکست ازبکستان به جام جهانی صعود کند؛ این برای اولین بار در تاریخ ایران است که تیم ملی به دو جام جهانی پیاپی راه یافته است.


از همین رو ملی پوشان به همراه مجموعه اعضای تیم ملی امروز میهمان رئیس جمهور بودند تا از عملکرد آنها تقدیر شود و ملی پوشان نیز دغدغه های خود برای حضور هر چه بهتر در جام جهانی روسیه را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش و مسعود شجاعی به نمایندگی از ملی پوشان در این دیدار پیراهن شماره 17 با امضا همه ملی پوشان را به حسن روحانی رییس جمهمور منتخب هدیه دادند.


* اخبار اختصاصی ورزش سه از این دیدار را تا دقایقی دیگر بخوانید.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد

به گزارش جماران؛ دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موارد ردصلاحیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت اجمالی و تفصیلی برای آگاهی عموم منتشر خواهد شد.

امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به صورت دقیق گفته نشده است.» 

دفتر رییس جمهور سابق اعلام کرده است: روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…» 

پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)