Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي سابق تيم ملي فوتبال گفت: تيم ايران جوان‌ترين تيم در جام‌جهاني خواهد بود و مي‌تواند از گروهش نيز صعود کند؛ اگر جهاني فکر کنيم اين امکان وجود دارد اما اگر فکر ما کوچک باشد، صعود نمي‌کنيم.

محمود ياوري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بيان اينکه رفتن تيم ايران به جام جهاني در اين مرحله امتيازات زيادي داشت، اظهار کرد: کاري به گذشته نداريم که قبل از تاج مشکلات از جمله کمبودها و برخوردها در فدراسيون زياد بود اما زمان ورود تاج به اين فدراسيون روند فوتبال تيم ملي رو به پيشرفت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: کي‌روش در زمان تاج هرکاري در فدراسيون فوتبال نياز داشت، برايش انجام دادند و به نظر بنده در حد توان فوتبال ايران کاري که بايد انجام مي‌داد را انجام داد و فکر مي‌کنم خود کي‌روش هم متوجه شد که مقداري بايد در نظرات خود تجديد کند و با وضعيت فوتبال ايران کار خود را ادامه دهد.
سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال تصريح کرد: 5 سال پيش تاج اعلام کرد که باشگاه‌ها بايد حتماً در ليگ، به جاي 9 جوان 13 جوان در تيم داشته باشند که اين موضوع به جوان‌گرايي فوتبال ايران کمک کرد.
وي تأکيد کرد: جوانان بسيار خوبي در تيم ملي جوانان داشتيم که آينده بسيار خوبي دارند؛ مطمئن باشيم که حداقل چند نفر از اين جوانان در تيم جام جهاني خواهند بود.
ياوري با بيان اينکه تيم ملي توسط کارلوس کي‌روش واقعاً جوان شد، ادامه داد: کي‌روش واقعاً استفاده بهينه از جوانان در تيم ملي فوتبال ايران کرد و مي‌بينيد که برخي از بازيکنان بزرگ بدون سر و صدا از تيم کنار رفتند.
وي بيان کرد: براي اينکه تيم موفقيت‌آميزي داشته باشيم بايد همه باهم اعم از مديران کلان، کادر فني، بازيکنان، رسانه‌ها و تماشاگران باهم رفيق باشند و وقتي اين فاکتورها باهم متحد شوند، مطمئناً تيم موفق خواهد بود.
سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال با بيان اينکه جوانان در 5 تا 6 ماه گذشته فوتبال ايران سنگ تمام گذاشتند و منسجم شدند، خاطرنشان کرد: همه‌چيز دست به دست هم داد تا ايران به جام جهاني صعود پيدا کند و در روز گذشته که قطر، کره را 3 بر 2 برد، تيم ملي فوتبال کره از نتيجه ايران نااميد شد و به نظر من تيم دوم ازبکستان است که براي جام جهاني انتخاب مي‌شود.
وي ادامه داد: تيم ملي ايران جوان‌ترين تيم در جام‌جهاني خواهد بود و اين تيم مي‌تواند از گروهش نيز صعود کند و اگر در سطح جهاني فکر کنيم اين امکان وجود دارد اما اگر فکر و ديدمان کوچک باشد، صعود نمي‌کنيم؛ بايد به برنامه‌هاي کارلوس کي‌روش توجه کنيم تا اميدوار باشيم که حداقل از گروهمان به بالا صعود پيدا کنيم.
انتهاي پيام/ذ

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم