Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛زاده رحمانی ازحوادث رخ داده در معدن کوشک اظهار ناراحتی و درگذشت کارگرمعدن کوشک را تسلیت گفت.
در پی ارسال پیامهایی مبنی بر عدم توجه مسئولان معدن کوشک به پرسنل زحمت کش این مجموعه، افزایش ساعت کار و فوت کارگر این مجموعه، خواستار پگیری از جانب فرماندار بافق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی تماسی با فرماندار بافق؛ وی اظهار داشت مجدانه پیگیر این موضوع بوده و هستيم و ضمن صحبت تلفنی با رئيس هيئت مديره اين مجموعه، مدیرعامل آن نيز جهت توضیح و اقدامات لازم به كميسيون كارگری فرا خوانده شده است.
زاده رحمانی ادامه داد در حال حاضر سود اين مجتمع های معدنی برای مديران و بهره برداران آن است و مشكلات و پيامدهای ناشی از تنش های آن برای شهرستان بافق كه اميدواريم در آينده نزديك شاهد توسعه سرمايه گذاری، ايجاد صنايع جوارمعدنی و افزايش نقش آنها در توسعه و آبادانی شهر باشيم گر چه الآن هم بايد در نظر داشته باشيم كه حدود ٤٠٠ خانوار در اين مجتمع معدنی امرار معاش می كنند.
فرماندار بافق در خصوص پيامك يكي از مخاطبين در خصوص اينكه چرا ٨٠ درصد شاغلين اين معدن بهابادی هستند و فقط حدود ٢٠ درصد آن اهل بافق و روستاهای اطراف هستند، گفت: اگر چه اولويت استخدام بايد با نيروهاي بومی شهرستان باشد ولی ما بايد حامی كارگر باشيم تفاوتی ندارد كه اين كارگر، بافقی است يا بهابادی يا اهل هر نقطه ديگر ايران.
مرحوم رضا گنجی جوان 26ساله ،کارگر معدن کوشک بافق در استان یزد روزگذشته بر اثر اصابت سنگ به سر، درگذشت.
انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انعقاد قرارداد مکانیزه‌سازی پایانه مواد معدنی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به ارزش سرمایه‌گذاری حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان و شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲، گفت: فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک  مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و  اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد.


ابوطالب گرایلو در ادامه روند صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی در چند سال اخیر را رو به رشد کرد و بر ضرورت ساماندهی آن در قالب یک پایانه مجهز به منظور افرایش بهره وری عملیات تخلیه و بارگیری تأکید کرد و افزود: رشد ترافیک و جذب مشتریان جدید از اهم اهداف برای سرمایه‌گذاری در این پایانه است.


وی ادامه داد: در این قرارداد، ضمن بهسازی و نوسازی تأسیسات، محوطه‌ها و انبارها، خرید و تأمین تجهیزات پیشرفته به منظور تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال، افزایش سهم منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از صادرات و واردات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی مد نظر است.


گرایلو می‌گوید: در جریان این نشست مقرر شد شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی با اهتمام ویژه به برنامه‌ریزی دقیق به منظور انجام عملیات تخلیه و بارگیری، همزمان در خصوص شروع عملیات اجرایی توسعه سرمایه‌گذاری اقدام کند.


با انعقاد این قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در مساحتی بالغ بر ۴۰ هکتار ضمن ایجاد ۲۰۰ نفر فرصت اشتغال، شاهد افزایش صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی، کود شیمیایی و افزایش سهم استان خوزستان در صادرات غیرنفتی کشور و ایجاد فرآیند‌های استاندارد عملیات تخلیه و بارگیری در کنار ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد