Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر روسیه در جلسه شورای امور توسعه استراتژیک و طرح‌های اولویت دار این کشور تاکید کرد: باید قوانین مهاجرت روسیه برای دانشجویان خارجی تسهیل شود.

به گزارش ایسنا،"دیمیتری مدودوف" در جلسه شورای امور توسعه استراتژیک و طرح‌های اولویت‌دار وابسته به دفتر ریاست جمهوری فدراسیون روسیه اظهار کرد: "امروز تکمیل و اصلاح قانون برای حل و فصل موضوع پذیرش، آموزش و فارغ التحصیلی دانشجویان خارجی و تنظیم مدارک جهت ورود و حضور در کشور ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایستی قوانین مهاجرت را اصلاح و برای دانشجویان خارجی انعطاف پذیرتر کنیم."

در این جلسه همچنین حاضرین به بررسی طرح صادرات آموزش پرداختند.

به گفته مدودوف، در چارچوب این طرح پیشنهاد تشکیل کنسرسیوم دانشگاه‌ها مطرح می‌شود؛ علاوه بر این به شرکت‌های روسی که در بازارهای خارجی مشغول به فعالیت هستند نیز پیشنهاد مشارکت داده می‌شود.

به گزارش رایزنی فرهنگی ایران در روسیه، مدودوف همچنین خاطرنشان کرد: باید سیستم منحصربفرد آموزش برای حوزه‌های توسعه یافته علوم و فناوری روسیه تدوین شود.

در همین رابطه وی پیشنهاد داد که سیستم دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و اشتغال زایی دانشجویان خارجی در فدراسیون روسیه تنظیم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل

استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل در استان تاکید کرد و گفت: بارندگی‌ها به ویژه در شمال استان زیاد است و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: گرفتار سیل و باران در استان کرمان هستیم و همه باید اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری کنکور را در استان کرمان داریم، گفت: همه مدیران باید کمک کنند تا این آزمون به خوبی برگزار شد و ضرورت دارد با توجه به وضعیت جوی استان کرمان حضور دانش‌آموزان تسهیل شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرمانداران نیز باید از مراکز برگزاری آزمون بازدید داشته باشند، افزود: با توجه به وضعیت جوی حتماً رفت و آمدها را تسهیل کنند چرا که احتمال مسدود شدن برخی راه‌ها وجود دارد و نباید حقی از فردی ضایع شود.

وی با بیان اینکه جا دارد از زحمات همه مدیران درگیر در سیل گذشته تشکر کنم، ادامه داد: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود به یاری خدا، خسارت جانی نداشتیم و با حجم بارندگی‌هایی که انجام شد خسارات مالی هم کمتر از سال‌های قبل بود، که قابل جبران است.

فداکار با اشاره به اینکه در شمال استان کرمان هم بارندگی‌ها زیاد است و همه فرمانداران باید توجه داشته باشند که اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد، گفت: در حال حاضر در شمال استان کرمان بارندگی زیاد است و همه دستگاه‌ها باید آمادگی داشته باشند و همه پای کار باشند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل