Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کارخانه توليد لوله هاي پلي اتيلن صبح پنجشنبه با حضور محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتي سالاريه ورامين به بهره برداري رسيد.

فرماندار ورامين در حاشيه اين مراسم به خبرنگار ايرنا گفت: يکي از مهمترين طرح هاي دولت يازدهم براي تأمين آب مورد نياز کشاورزي دشت ورامين ، انتقال پساب تصفيه شده جنوب تهران است که براي اجراي اين طرح مهم ، 155 ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا يوسفي افزود : اجراي اين طرح با استفاده از لوله هاي پلي اتيلن با قطر 3 متر در 36 کيلومتر صورت مي گيرد که اين لوله ها در کارخانه محمديان که با حضور وزير صنعت افتتاح شده است، توليد مي شود.
وي اظهار کرد: اين کارخانه با ظرفيت سالانه 70 تن لوله هاي پلي اتيلن تک جداره و دو جداره با قطر حداکثر 3 متر با اعتباري بالغ بر 300 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده است.
يوسفي بيان کرد: با بهره برداري از اين کارخانه 150 نفر به صورت مستقيم مشغول کار شده اند.
وي تصريح کرد: کارخانه توليد لوله هاي پلي اتيلن محمديان ، بزرگترين کارخانه توليد کننده لوله هاي دوجداري با هسته فلزي در خاورميانه است.
وزير صنعت ، معدن و تجارت به منظور بازديد از واحدهاي صنعتي شهرستان ورامين و افتتاح يک کارخانه صبح پنجشنبه وارد شهرستان ورامين شد.
قرار است وزير صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرک هاي صنعتي سالاريه و چرمشهر از کارخانه توليد کاتاليست ايرانيان و شرکت چرم سازي وطن بازديد کند.
افتتاح کارخانه توليد لوله هاي پلي اتيلن انتقال پساب تصفيه شده جنوب تهران به دشت ورامين از ديگر برنامه هاي نعمت زاده در سفر به شهرستان ورامين است
وزير صنعت ، معدن و تجارت در سفر يک روزه خود به ورامين از لکه صنعتي خيرآباد نيز بازديد و ضمن بازديد از دو کارخانه توليدي ، به مشکلات اين منطقه صنعتي از شهرستان ورايمن رسيدگي خواهد کرد.
شهرستان ورامين داراي دو شهرک صنعتي سالاريه و چرمشهر ، يک شهرک کشاورزي و يک منطقه صنعتي در خيرآباد است.
ورامين با بيش از 300 هزار نفر جمعيت در 35 کيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در تولید خودروهای کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، بلکه در تولید این خودروها نیازمند زمان و تامین هزینه‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، عباس علی آبادی اظهار کرد: گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند، تصریح کرد: باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. یکی دیگر از عوامل واردات نیازهای فوری است، اما اگر از قبل این نیازها اعلام شود، تولیدکنندگان توان تامین آن را دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد