Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، زن و مرد معتاد بار‌ها فرزندانشان را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

استخوان‌های ۶ فرزند آنها، زیر باد کتک‌های پدر و مادر نرم شده و کار تا جایی پیش رفته که پدر بزرگ برای کمک به نوه هایش وارد عمل شده است.

زن و مرد ساکن مشهد بوده و هر دو معتاد هستند. آن‌ها سال هاست که مواد مخدر مصرف می‌کنند و یکی از تفریحاتشان، نشستن در کنار هم با هدف مصرف مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زمانی که مواد مصرف می‌کنند، حالشان خوب است، اما فقط کافی است که پولی برای خرید مواد مخدر نداشته باشند. آن زمان است که تفریحشان آزار و اذیت بچه‌ها می‌شود.

به دلیل ضرب و شتم شدید فرزندان از سوی پدر و مادر، دختر بزرگ خانواده اکنون مدتی است که ازدواج کرده و راهی شهرستان بروجرد شده است. او که ۱۹ سال دارد تلاش کرده خواهر خود را نیز از خانه‌ای که پر از تنش است، خارج کند.

این دختر نیز در حال حاضر با خواهر خود زندگی کرده و قرار است به زودی ازدواج کند.

پس از ازدواج خواهر بزرگ تر، فرزندان کوچک خانواده بی پناه شده اند. این بی پناهی را می‌توان از چهره این کودکان و آثار ضرب و شتم به روی بدن آن‌ها به خوبی مشاهده کرد.

مهسا، ۱۰ سال دارد و خواهر و برادر کوچکتر او نیز ۴ و ۵ ساله هستند.

به دلیل وضعیت بسیار نامناسب کودکان، پدر بزرگ با گزارشی که به بهزیستی داده، سبب شده دو کودک ۴ و ۵ ساله به بهزیستی واگذار شوند و مهسا ۱۰ ساله نیز اکنون نزد پدر بزرگ خود زندگی می‌کند.

زن و مرد معتاد، یک فرزند نوزاد نیز دارند. نوزادی که پس از آزار و اذیت زیاد پدر و مادر، همین چند روز پیش از سوی اورژانس اجتماعی به سازمان بهزیستی کشور واگذار تا از این پس در شیرخوارگاه نگهداری شود.

برای بررسی وضعیت این نوزاد، خبرنگار گفت و گویی را با سمیه امیر خانی، مددکار اجتماعی موسسه خیریه مهرآفرین داشته است.

وی در رابطه با شرایط این نوزاد می‌گوید: از آنجا که مادر و پدر سابقه کودک آزاری و ضرب و شتم کودکان خود را داشته اند، نگرانی زیادی بابت شرایط عضو جدید خانواده داشتیم.

این مددکار اجتماعی می‌افزاید: پدر و مادر هر دو مصرف کننده مواد مخدر هستند و شغلی نیز ندارند که بخواهند از طریق آن کسب درآمد کنند به همین خاطر ممکن بود هر لحظه اقدام به فروش نوزاد خود کرده و آینده بدی را برای نوزاد رقم زنند. به همین خاطر موضوع را به اورژانس اجتماعی اطلاع دادیم و خوشبختانه تکلیف آخرین بازمانده فرزندان این خانواده نیز مشخص شد.

امیرخانی با اشاره به وضعیت پدر بزرگ این خانواده می‌گوید: پدر بزرگ قادر به نگهداری از نوه هایش نبوده به همین خاطر است که خواستار حضور سه تن از نوه هایش در بهزیستی شده و یکی از آن‌ها را نیز خود نگاه می‌دارد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر کودک گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مادر این کودک دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کردم، سپس جنازه او را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی کودکم را اعلام کردم.

ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد، قاتل به همراه پرونده تشکیل شده، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 748824

دیگر خبرها

  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت