Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:48:44 GMT

لزوم مشارکت همگانی در راهپیمایی روز قدس شادگان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۸۸۵۳۵

لزوم مشارکت همگانی در راهپیمایی روز قدس شادگان

شادگان - خطیب جمعه شادگان بر لزوم حضور و مشارکت همگانی در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان شادگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شادگان که در محل مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به روز جهاد کشاورزی و بیابان زدایی، تقارن این هفته با ماه رمضان و شبهای قدر موجب برکت و معنویت است‌، اظهار کرد: جهادگران عرصه جهاد کشاورزی اعم از حوزه های مختلف این مجموعه برای توسعه و ارتقای سطح کشاورزی شهرستان شادگان متحمل زحمات بسیاری شده‌اند و در این خصوص تلاش کرده‌اند قابل‌تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمایت از کشاورزان حمایت از اقتصاد مقاومتی است، افزود: باید از قشر بی ادعا و زحمت ‌کش کشاورزی حمایت کرد.

خطیب جمعه شادگان ادامه داد: امسال را مقام معظم رهبری سال تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند و بخش کشاورزی و دامداری می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان شادگان در زمینه آموزش و آگاهی بخشی به کشاورزان در نحوه کاشت، داشت و برداشت نقش آفرینی کنند، بیان کرد: این امر در افزایش تولید، کمی و کیفی محصولات مؤثر است.

حجت الاسلام شرفی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به نامگذاری ۳۱ خرداد، روز شهادت مصطفی چمران به عنوان روز بسیج اساتید افزود: برای معنا کردن شهید چمران در بهترین جمله، باید گفت که وی انسانی زمان‌شناس، زمانه‌شناس، ولی‌شناس و کسی بود که در همه زمان‌ها اقدامات به موقع انجام می‌داد.

وی عنوان کرد: شهید چمران با آن مقام و جایگاه علمی که داشت لباس رزم پوشید و از انقلاب و اسلام دفاع کرد و در این راه نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خطیب جمعه شادگان درفراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای انقلابی، خوش نام و موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ادامه داد: حضرت امام با توجه به اهمیتی که برای تبلیغ دینی قائل بودند در ابتدای انقلاب دستور تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی را دادند.

حجت الاسلام شرفی در ادامه خطبه های خود با اشاره به روز اصناف به بازاریان گفت: حضور تاثیرگذار اصناف و بازاریان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و در حال حاضر نیز نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: بازاریان و ادارات شهرستان باید در رفع مشکلات باهم تعامل فکری بیشتری داشته و رفع نگرانی ها و مشکلات بازاریان باید مورد توجه مسئولان امر باشد.

خطیب جمعه شادگان در بخش پایانی خطبه های خود به فرا رسیدن روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: روز قدس روز اسلام و روز فریادخواهی مسلمانان در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: روز جهانی قدس مظهر مبارزه مستمر با ظلم، تجاوز، استقلال و آزادگی و دفاع از مظلوم است.

حجت الاسلام شرفی با گرامیداشت روز جهانی قدس از آحاد مردم شهرستان شادگان را به شرکت پرشور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان دعوت کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس