Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - لندن - ايرنا- پليس متروپليتن لندن روز جمعه اعلام کرد که دستکم 30 نفر در جريان آتش سوزي برج مسکوني `گرنفل ` لندن، کشته شده اند.

به گزارش ايرنا، پليس لندن اعلام کرده است که شمار تلفات با توجه به تجسس هاي که در حال انجام است، ممکن است مجددا افزايش يابد.
منابع انگليسي پيشتر گفته اند که شماري از ساکنان اين برج پس از آتش سوزي ناپديد شده اند که با توجه به اينکه تاکنون اطلاعي از آنها بدست نيامده، احتمال مرگ شان را قوت بخشيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاکنون دقيقا مشخص نشده است که در زمان وقوع آتش سوزي چه تعداد افرادي در اين ساختمان بوده اند و اين مساله شرايط را براي تخمين تلفات ناشي از اين آتش سوزي دشوار کرده است.
برخي خانواده قربانيان با ارسال تصاوير بستگانشان در فضاي مجازي به دنبال آنها مي گردند.
در همين حال پليس لندن گفته است که برخي از قربانيان اين حادثه ممکن است هرگز قابل شناسايي نباشند.
گزارش جديد پليس لندن در حالي منتشر مي شود ، ملکه انگليس روز جمعه از محل اين برج ديدار و با نيروهاي آتش نشاني و نيز برخي از ساکنان آن گفت وگو کرد.
«ترزا مي» نخست وزير انگليس نيز روز پنجنشبه گذشته گذشته پس از ديدن برج گرنفل، دستور تحقيق درباره علت آتش سوزي اين برج مسکوني صادر کرد.
شبکه هاي خبري مانند «اسکاي نيوز» و «بي.بي.سي» نيز به منظور کمک به خانواده قربانيان، تصاويري از مفقودين را منتشر کرده اند و يک شماره تلفن اختصاصي به همين منظور معرفي شده است.
سفارت جمهوري اسلامي ايران نيز با انتشار پيامي در صفحه توييتري اش با خانواده قربانيان و آسيب ديدگان حادثه آتش‌سوزي در برج مسکوني گرنفل ابراز همدردي کرده است.
آتش سوزي در برج مسکوني گرنفل ساعت 01:15 به وقت محلي روز چهارشنبه گذشته از طبقه چهارم اين برج آغاز و سپس به طبقات فوقاني سرايت کرد.
به گفته شاهدان، در زمان وقوع اين آتش سوزي، آژير حريق برج به صدا در نيامده و اين درحالي است که سال گذشته ميلادي 10 ميليون پوند هزينه تعميرات اين ساختمان شده است.
اين برج مسکوني به شهرداري منطقه متعلق بوده، اما يک شرکت خصوصي اداره آن را به عهده داشته است.
برج گرنفل در سال 1974ميلادي ساخته شده و داراي 120 آپارتمان مسکوني بوده و ساکنانش را در حدود 600 نفر برآورد کرده اند.
اروپام**4**1552/انتشاردهنده: قاسم شريعتي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل فاجعه‌بار در شهر مدینه عربستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • ببینید | نقش سد کهیر در جلوگیری از یک فاجعه
  • (ویدئو) سیل فاجعه‌بار در شهر مدینه عربستان
  • فیلم | سیل فاجعه بار در شهر مدینه عربستان
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • شمار شهداء غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال