Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@00:15:17 GMT

ظرفیت پذیرش دکتری تخصصی پزشکی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۹۵۵۲۵

ظرفیت پذیرش دکتری تخصصی پزشکی اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین، محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با مهر افزود: نتایج مرحله اول آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای این آزمون تنها در کارنامه گزینه مجاز به انتخاب رشته را اعلام کردیم و نمره و رتبه برای داوطلبان اعلام نشده است و علت آن نیز این است که نمره بالاتر یا پایین تر در زمان مصاحبه افراد تاثیری ندارد و داوطلبان اعتماد به نفس خود را در زمان مصاحبه از دست ندهند.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: نتیجه پذیرش در آزمون دکتری تخصصی بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به صورت ۵۰ درصد نتیجه آزمون کتبی و ۵۰ درصد نتیجه مصاحبه و سوابق تحصیلی در دوره آموزش محور و همچنین ۷۰ درصد مصاحبه و ۳۰ درصد نتیجه آزمون کتبی در دوره پژوهش محور است.

وی اظهار داشت: از میان حدود ۱۰ هزار داوطلب آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ نفر یعنی به میزان دوبرابر برای مصاحبه معرفی شده اند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، ظرفیت پذیرش در دوره دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) را حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا یکشنبه ۲۸ خرداد فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و اولویت های رشته / محل خود را انتخاب کنند. در غیر این صورت از فرآیند پذیرش حذف خواهند شد.

پورکاظمی اظهار داشت: داوطلبان مجاز باید در روزهای ۲۸ تا ۳۱ خرداد ماه با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و فعال کردن گزینه ارسال سوابق فرم های مربوطه را بارگزاری کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مصاحبه های آزمون دکتری گروه علوم پزشکی از ۱۴ تیر تا ۱۸ مرداد ۹۶ توسط دانشگاه های علوم پزشکی مناطق ۱۰ گانه آمایشی برگزار می شود.

آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) پنجشنبه چهارم خرداد ۹۶ با رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر برگزار شد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2883948574322548743 برچسب‌ها : آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی مرکز سنجش آموزش پزشکی ظرفیت پذیرش دکتری تخصصی پزشکی اعلام شد لینک کوتاه : اخبار مرتبط نتایج اولیه دکتری علوم پزشکی اعلام شد +جدول جمعه 26 خرداد 1396 20:50

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها عمامه امام علی(ع) + عکس واقعی و فتوشاپی آخرین جزئیات از صدای نامتعارف در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) بستنی‌های یخی ساخته شده از فاضلاب +عکس حضور سردار قاسم سلیمانی در کربلای معلی + عکس ایران ما را در آب‌های بین‌المللی آزار می‌دهد روسیه تصویر مکان هدف گیری البغدادی را منتشر کرد+عکس آقای داورزنی پاسخگو باشید / دلیل بازی با اعتبار سه دختر جوان چه بود؟ وصیت نامه عجیب شهید گیلانی وزارت اطلاعات / ماجرای واریز ۵۰۰ هزار تومان به بیت المال بازیگر سرشناس و محجوب سینما درگذشت محرومیت عجیب و غریب برای دختران والیبالیست؛ 3سال محرومیت برای کدام تخلف؟! لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها سامسونگ به زودی نسخه سال 2017 گلکسی تب A را معرفی می‌کند ال جی وی 30 و جی 7 زودتر از موعد مورد انتظار معرفی می‌شوند اگر مسلمانان سحر بیدارمان نمی کردند خیلی ها در آتش می سوختند (فیلم) دشت‌های زخمی آتش سنگین نیروهای ویژه ایران بر سر گروهک تروریستی انصار الفرقان (فیلم) با این جواهرات خاص تر از همیشه به نظر برسید + عکس ۴ محصولی که انیشتین به اختراع آن‌ها کمک کرد ترامپ بهبود روابط آمریکا با کوبا را کاملا لغو کرد شایعه بزرگ در مادرید ؛ رونالدو جدا می شود ترامپ:در مورد روسیه از من تحقیق شد آخرین مطالب همه سایت 10:32 ظرفیت پذیرش دکتری تخصصی پزشکی اعلام شد 10:23 پذیرش ۱۶۹ هزار نفر در کنکور ارشد / فرداشب آخرین مهلت انتخاب رشته 10:18 صدو پانزدهمین ایستگاه متروی تهران به بهره‌برداری رسید 10:16 تولد یک نوزاد عجیب الخلقه در گناباد + فیلم 10:14 10 خودروی عضلانی تاثیرگذار تاریخ +عکس 10:11 آغاز کار مقاوم‌سازی ورزشگاه آزادی 10:10 عادل غلامی: برخی ها به بازیکنان والیبال انگ می چسبانند 10:08 حبیب محبیان چگونه پسرش را به اسلام دعوت کرد؟! +عکس 10:08 سامسونگ به زودی نسخه سال 2017 گلکسی تب A را معرفی می‌کند 10:03 پدر پسرش را کشت فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند.

هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.

وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.

هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228465 برچسب‌ها کنکور سراسری

دیگر خبرها

  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند