Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- 334 سگ ولگرد با تلاش اکيپ هاي زنده گيري در سطح محدوده منطقه 19 از ابتداي سال جاري زنده گيري شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهري و محيط زيست منطقه گفت: اين عمليات در راستاي پاکسازي محيط زيست و جلوگيري از انتقال بيماري ها، در سطح نوحي 5 گانه انجام شده و درهمين راستا نيز تاکنون به 148 پيام ثبت شده شهروندان در سامانه 137 رسيدگي شده که اين نشان از مشارکت فعال شهروندان در سرعت بخشي به فعاليت شناسايي نقاط تجمع سگهاي ولگرد و جمع آوري آنها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي اجراي عمليات جمع آوي سگ هاي ولگرد با مراجعه اکيپ هاي زنده گيري به شکل روزانه صورت مي گيرد. درهمين راستا نيز اين عمليات از ابتداي سال در خيابانهاي دولتخواه شمالي و جنوبي، رحمان، نعيم، ميثاق شمالي، لطيفي، صمدي، مهران، ابوريحان، بهمنيار، شقايق، بهشتي، کلهر، رسالت و صالح آباد انجام شده است.
ضمن اينکه طي فعاليت ويژه اي اداره ساماندهي اين حوزه در معابر بزرگراهي منتهي به حرم و محوطه حرم اکيپ هاي زنده گيري موفق به پاکسازي اتوبان هاي تندگويان، هاشمي(ضلع شرقي وغربي)، اطراف حرم و پژوهشکده حرم شدند.
زنگنه فر افزود: از ابتداي سال تاکنون 304 پيام مبارزه با موش نيز از طريق سامانه 137 منطقه به اداره ساماندهي اين حوزه ارجاع داده و رسيدگي شده است. همچنين طي اقدامات صورت گرفته 135 لاشه نيز جمع آوري شده است.
زنگنه فر افزود: به منظور آموزش مضرات اين جانوران و راه هاي مبارزه با آنها، فعاليتهاي مستمر در قالب برپايي دوره هاي آموزش شهروندي به همراه توزيع کتابچه در مدارس و سراهاي محلات انجام مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش تابناک، جعفر معیادفر، رییس اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایلنا درباره حوادث جوی از اول فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: در این مدت ۱۲۰۴ نفر آسیب دیده از این حوادث بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۳۹ نفر جان خود را بر اثر حوادث جوی از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه رشد ۲ برابری داشته است. همچنین ۱۱۶۵ نفر در این مدت مصدوم شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۹۷ درصدی داشته است.

رییس اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیل در این مدت گفت: از ابتدای فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۴۱ نفر در سیلاب مصدوم و ۳۵ نیز براثر وقوع سیل جان خود را از دست داده‌اند. همچنین در این مدت ۲۴ نفر در طوفان مصدوم شده‌اند.

معیادفر خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین ماه تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری ۶ مصدوم براثر ریزش کوه یا سنگ، ۱۰۶۹ نفر براثر گرد و غبار و ۲۰ نفر در سایر حوادث مصدوم شده‌اند. همچنین ۴ نفر بر اثر وقوع رعد و برق فوت شده و ۵ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از محدوده محیط زیست خارج شد
  • سگ‌های ولگرد معضل این روزهای سنندجی‌ها/زوزه‌هایی که دلهره آفرینند
  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک