Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ دوم عباس‌زاده در گفتگو با روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برشمردن اقدامات صورت گرفته در بنیاد تعاون آجا، اقدامات صورت گرفته در راستای تامین مسکن کارکنان، برنامه‌های آینده کمک به تامین مسکن کارکنان عضو طرح حکمت مسکن، اقدامات صورت پذیرفته در راستای ارائه خدمات و معیشت، برنامه‌های آینده بنیاد تعاون در بخش خدمات معیشتی و اقدامات صورت پذیرفته درجهت تولید ثروت در راستای کمک به اهداف بنیه دفاعی ارتش را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح اقدامات صورت گرفته در راستای تأمین مسکن کارکنان گفت: بر اساس برنامه مصوب طرح حکمت مسکن آجا در سال 1395 ابلاغی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح با احتساب روزشمار در سال 95 به تعداد 3996 فقره وام مسکن جهت واگذاری به کارکنان پایور عضو طرح حکمت مسکن پیش بینی شده بود که در این راستا از سوی بنیاد تعاون آجا 4681 فقره وام کمک به مسکن دار شدن کارکنان پیش گفته ارائه شده است.
امیر سرتیپ دوم عباس‌زاده یادآور شد: همچنین قرار است در آینده نزدیک ساخت 750 واحد مسکونی در شهر هشتگرد به پایان خواهد رسید و به متقاضیان تحویل خواهد شد.
رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در راستای تامین مسکن کارکنان آجا و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و بهره‌مندی از تسهیلات دولتی علاوه بر تسهیلات طرح حکمت بتاجا، این بنیاد نسبت به تنظیم تفاهم نامه با مالکین پروژه های نیمه تمام (با پیشرفت بیش از 80 درصد) اقدام کرده است، گفت: جهت بهره‌برداری متقاضیان از این طرح مراتب را به معاونت نیروی انسانی آجا و نیروهای 3 گانه و قرارگاه پدافند هوایی منعکس و اطلاع رسانی کرده و در سایت بنیاد نیز در معرض دید کارکنان شریف آجا قرار داده است.
وی افزود: پروژه‌هایی که تاکنون شامل طرح نام برده می‌شود، پروژه 280 واحدی شهریار اردبیل، پروژه 200 واحدی شهرک ابریشم کرج، پروژه 30 واحدی بعثت، پروژه 500 واحدی فاز 11 پردیس، پروژه 96 واحدی خرم آباد، پروژه شرکت تعاونی مسکن میثم نهاجا، پروژه آسمان قم، پروژه شهریار، پروژه رشدیه 2 تبریز، پروژه شهر جدید پرند و پروژه بهاران رینه است.
وی درباره پروژه‌های مسکونی شهرک چیتگر نیز توضیح داد: در حال حاضر با توجه به تمهیدات صورت گرفته پیشرفت‌های بسیار خوبی در پهنه A صورت پذیرفته به طوری که پروژه‌های پامچال 3 و 4 با بیش از 95 درصد پیشرفت به زودی آماده و تحویل متقاضیان خواهد شد.
امیر سرتیپ دوم عباس‌زاده اضافه کرد: در پهنه B نیز از خرداد ماه سال 95 سرعت پروژه ها افزایش چشمگیری داشته است به طوری که هم اکنون در پروژه های سرو 5 و 6 (G1) شاهد بیش از 65 درصد پیشرفت می باشیم که ساختمان های مذکور نیز ظرف چند ماه آینده آماده و تحویل متقاضیان خواهد شد.
وی با اشاره به ساخت مسجد فاطمه زهرا (س) در شهرک چیتگر، افزود: با بهره‌برداری از منابع کمک‌های مردمی این مسجد تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت داشته و به زودی قابلیت بهره‌برداری پیدا خواهد کرد.
وی اظهار کرد: مجوزهای لازم در خصوص تعیین تکلیف نهایی وضعیت سند شهرک شهید بهشتی مربوط به ساختمان‌های ساخته شده نیز اخذ شده است.
مدیر عامل بنیاد تعاون آجا با بیان اینکه کلیه پروژه‌های در حال ساخت شهرک شهید بهشتی نیز که از سال 86 ثبت نام و عملیات اجرایی آن متوقف شده بود، آغاز به کار کرده، افزود: تاکنون پروژه های M3 شرقی 65 درصد و در M3 غربی بیش از 35 درصد پیشرفت داشته است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ظرف چند ماه آینده به متقاضیان تحویل خواهد شد.
وی درباره اقدامات صورت گرفته در راستای آسایش ساکنین شهرک شهید بهشتی گفت: آسفالت شهرک بعد از 10 سال به همراه اصلاح جداول و رنگ آمیزی، اتصال کل فاضلاب شهرک به اگوی شهری و ساخت و افتتاح هایپر مارکت در شهرک از اقدامات صورت گرفته بوده است.
رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران اخذ سهمیه مسکن مهر در پروژه‌های شهرک‌های پردیس و پرند جمعا به تعداد 700 واحد را نیز یکی دیگر از اقدامات بنیاد تعاون آجا در راستای تأمین مسکن کارکنان برشمرد.
برنامه‎های بنیاد تعاون برای کمک به تامین مسکن کارکنان عضو طرح حکمت مسکن
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های آینده بنیاد تعاون ارتش برای کمک به تامین مسکن کارکنان عضو طرح حکمت مسکن پرداخت و گفت: در همین جهت شناسایی کامل تعاونی‌های فعال آجا و ساماندهی آنها و متعاقبا هدایت، حمایت و نظارت بر عملکرد برنامه نسبت به ایجاد ظرفیت‎های قابل اعتماد در راستای خانه دار کردن اعضای فاقد مسکن طرح حکمت آجا با حمایت فرماندهان آجا در سراسر کشور یکی از اقداماتی اخیر بوده است.
مدیر عامل بنیاد تعاون آجا ادامه داد: همچنین شناسایی و تعریف ظرفیت‌های تولید و مسکن توسط انبوه سازان بخش خصوصی و عمومی به منظور استفاده بهینه از امکانات موجود برای کوتاه کردن زمان انتظار ساخت در راستای کمک به تامین مسکن کارکنان کم درآمد نسبت به استفاده از تسهیلات بانکی و کمک‌های دولتی مانند مسکن مهر و انجام تعاملات لازم با نهادهای مربوطه یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در بنیاد تعاون ارتش است.
امیر سرتیپ دوم عباس‌زاده تبدیل منابع بالقوه به بالفعل از جمله تبدیل به احسن اراضی متعلق به بنیاد تعاون وفق مقررات در راستای تامین منابع مالی مورد نیاز جهت ادامه پروژه‌ها و تکمیل سامانه جامع مسکن (نرم افزار) در جهت پالایش آمار و دسترسی سریع و مطمئن به اطلاعات ذیربط اعضای طرح حکمت مسکن، تعاونی های آجا و اطلاعات املاک و اراضی؛ دو اقدام دیگر بنیاد تعاون ارتش برای مسکن کارکنان عضو طرح حکمت مسکن ارتش می باشد.
تشریح اقدامات معیشتی بنیاد تعاون ارتش
مدیر عامل بنیاد تعاون آجا با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در راستای ارائه خدمات و معیشت به کارکنان ارتش، گفت: در این راستا شارژ کارت حکمت کارکنان پایور شاغل با سرانه هر نفر یک ملیون و 419 هزار ریال در6 ماهه اول سال 95 به مناسبت هفته دفاع مقدس (در راستای کمک به معیشت کارکنان پایور شریف آجا و تقویت انگیزه و روحیه ایشان در قالب شارژ کارت حکمت کارکنان بعنوان سبد کالا) با کمک آجا صورت پذیرفت.
وی واگذاری بسته معیشتی برای کارکنان شاغل متاهل و مجرد با کمک آجا نیز از دیگر اقدامات در جهت خدمات و معیشت خواند و گفت: پیش‌بینی و اقدام در خصوص واگذاری سبد کالا به کارکنان شاغل متاهل و مجرد آجا به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری آجا انجام شده است.
امیر سرتیپ دوم عباس‌زاده از عقد قرارداد با شرکت مدیران خودرو در راستای تامین و واگذاری خودروی کارکنان شاغل و بازنشسته آجا با شرایط و امتیازات ویژه نیز خبر داد.
وی اضافه کرد: همچنین برای رفاه کارکنان عقد قرارداد با شرکت‌های تولید کالای خانگی در راستای تامین و واگذاری کالای مورد نیاز کارکنان شاغل و بازنشسته با شرایط و امتیازات ویژه شامل اقساط بلند مدت و بدون سود و کارمزد و برابر با قیمت نمایندگی در نظر گرفته شده است.
رئیس بنیاد تعاون ارتش با بیان اینکه قراردادی نیز با شرکت خدمات مسافرت هوایی گردشگری و زیارتی آهوان منعقد شده است، گفت: این قرارداد به منظور بهره‌برداری کارکنان شاغل و بازنشسته آجا و خانواده محترمشان نهایی و اجرایی شده است.
امیر سرتیپ دوم عباس‌زاده افزود: همچنین به منظور همسان سازی ارائه خدمات نیز سایت اینترنتی کرامت جهت ارائه خدمات هوشمند، هدفمند و آسان به کارکنان طراحی و ساماندهی شده است.
وی درباره برنامه‌های آینده بنیاد تعاون در بخش خدمات معیشتی توضیح داد: یکی از اصلی ترین برنامه‌های ما ادامه بهره‌برداری از شرکت‌های خدماتی و تجاری داخلی در جهت تامین کالا و مایحتاج کارکنان آجا با حداقل قیمت ممکن است.
او تصریح کرد: همچنین در نظر داریم عملیاتی کردن کامل سامانه هوشمند خدمات آجا بر اساس طرح نظام جامع خدمات به منظور خدمات رسانی با محوریت عدالت در کلیه سطوح کارکنان شریف آجا و در دسترس بودن اطلاعات بروز در راستای ارائه خدمات فراگیر را نیز اجرایی کنیم.
رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ادامه پیگیری مجدانه در ارتباط با وصول مطالبات بنیاد و شرکت‌ها و موسسات تابعه از طرف های قرارداد نیز از دیگر برنامه بنیاد تعاون است که در آینده نزدیک به مرحله اجرا خواهد رسید.
اقدامات صورت پذیرفته درجهت تولید ثروت برای کمک به اهداف بنیه دفاعی ارتش
وی از سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی بزرگراه حکیم (بخش واگذار شده به قرارگاه قائم (عج) خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی افتتاح خواهد شد.
او همچنین یادآور شد: پل عمار یاسر قم 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در تاریخ 17 اردیبهشت‌ ماه امسال توسط مسئولین قم و مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
امیر سرتیپ دوم عباس‌زاده یادآور شد: عملیات اجرایی پل میثم قم نیز به اتمام رسیده و این پل هم مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام بنیاد را پل انقلاب ملایر عنوان و اظهار کرد: این پروژه تاکنون بیش از 85 درصد پیشرفت داشته و به زودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

302

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم

نشست شورای عالی مسکن (ویژه نیروهای مسلح) امروز شنبه با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر کشور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش، فرمانده کل سپاه و فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد.

سرلشکر موسوی در این نشست ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه، گفت: امیدوارم برکت این جلسه شامل حال همه ملت ایران از جمله کارکنان نیروهای مسلح شود.

وی افزود: ما اکنون ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن از مرحله پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم و نیز ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد هم در حال راه اندازی بوده که جمع این‌ها ۷۸ هزار واحد است که از این تعداد، اراضی ۶۴ هزار و ۴۰۰ واحد را ارتش تأمین کرده و اراضی ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد نیز وزارت راه و شهرسازی تامین کرده است.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: به دنبال آن هستیم که خود را به تکلیف ۱۵۰ هزار واحد مسکن (ویژه کارکنان ارتش) برسانیم و در این خصوص درحال همکاری با وزارت راه و شهرسازی هستیم.

سرلشکر موسوی منابع مالی را مهمترین چالش برای ساخت مسکن دانست و گفت: واقعیت این است که کارکنان نه اورده آنچنانی دارند و نه توان بازپرداخت اقساط را دارند، البته ما در ارتش هرچه از دستمان برآمده انجام داده ایم و امیدواریم با همکاری دولت و بانک‌ها بتوانیم در پیشبرد کار موفق باشیم.

وی با بیان اینکه بانک‌ها نیز در حال کمک‌رسانی هستند، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، بانک سپه 2 هزار و 300 میلیارد تومان منابع و تسهیلات و ۶۰۰ میلیارد هم LC در اختیار ما قرار داده است، بانک تجارت نیز ۶۰۰ میلیارد LC در اختیار گذاشته است.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم و نیز هر کمکی که شما انجام دهید چنین کاری بهتر از پیش، رو به جلو خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک بین اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری تهران و بنیاد تعاون ارتش
  • عباس زاده مشکینی: این دولت هنوز زبان گفت‌وگو با مردم را پیدا نکرده است
  • تشریح برنامه های 1403 مخابرات منطقه گلستان در جلسه شورای مدیران پایان سال 
  • طلب ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی
  • تشریح اقدامات دولت سیزدهم از زبان استاندار کردستان
  • خبر خوش امیر موسوی برای نیروهای ارتش + جزئیات
  • خبر خوش امیر موسوی برای نیروهای ارتش
  • ساخت ۵٠٠ هزار واحد برای کارکنان نیرو‌های مسلح با دولت تفاهم شده است
  • خبر خوش سرلشکر موسوی درباره ساخت مسکن برای نیروهای ارتش
  • به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم