Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سال 84 بود که رئیس هیأت هندبال ساوه هنگامی‌که قصد حضور در رقابت‌های هندبال را داشت، در یک سانحه رانندگی قطع نخاع شد و اکنون سال‌هاست که هیأت هندبال ساوه را بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای مدیریت می‌کند.

محمدرضا بلالی که به نوعی یکی از ورزشی‌ترین افرادی است که در شهرستان ساوه زندگی می‌کند، 12 سال است که به طرزی منحصربه‌فرد هیأت هندبال شهرستان ساوه را اداره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلالی 52 سال سن دارد و دارای مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی است، در سال 1384 طی سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شد، اما با این وجود همچنان از ورزش جدا نشده و به کار خود ادامه می‌دهد.

خبرنگار فارس پیرامون نحوه اداره هیأت با وی به گفت‌وگو پرداخته که در ادامه می‌خوانید.

فارس: چه سالی دچار سانحه رانندگی شدید؟

بلالی: سال 84 هنگامی‌که قصد حضور در یک مسابقه هندبال خارج از شهر را داشتم، در مسیر راه دچار سانحه رانندگی شده و بر اثر آن قطع نخاع شدم.

فارس: آقای بلالی چند سال است در هیأت هندبال فعالیت دارید؟

بلالی: از سال 1367 به عنوان رئیس در هیأت هندبال شهرستان ساوه مشغول به فعالیت هستم و با وجود اینکه سال 84 در سانحه تصادف دچار قطع نخاع گردنی شدم، اما سال‌هاست دفتر کارم را در منزل ایجاد و کارهای مربوط به هیأت را در منزل با همکاری همسر فداکارم پیگیری می‌کنم.

فارس: چه کسانی شما را در پیشبرد امور هیأت کمک می‌کنند؟

بلالی: در این مدت سعید میرزاخانی دبیر هیأت و جواد علیشاهی مربی فعال هندبال ساوه بسیاری از فعالیت‌های مربوط به هیأت را با نظارت بنده انجام می‌دهند تا کار هیأت هندبال ساوه با وجود این محدودیت نیز پیش برود.

فارس: کار کردن با این شرایط برای شما سخت نیست؟

بلالی:سال‌ها است منتظر این هستم که فردی برای ریاست هیأت پا پیش بگذارد تا این سمت را به او واگذار کنم، در طول این سال‌ها همواره از حضور افراد دیگر برای ریاست هیأت استقبال کرده‌ام، اما متأسفانه یا به دلیل پیشکسوت بودن بنده و یا به هر دلیل دیگر کسی حاضر نیست ریاست هیأت را بر عهده بگیرد.

فارس: در چه رشته‌های دیگری فعالیت دارید؟

بلالی:حضورم در ورزش منحصراً در هندبال نیست، به عنوان داور ملی و مدرس تنیس روی میز و داور بین‌المللی دو و میدانی جانبازان نیز فعالیت دارم.

فارس: از انجام فعالیت ورزشی با این شرایط خسته نمی‌شوید؟

بلالی:هرگز، این حادثه ذره‌ای از علاقه من به ورزش نکاسته است، همچنان با قدرت به کار خود در هیأت هندبال ادامه می‌دهم.

همواره به افراد معلول و جانباز نیز توصیه می‌کنم اجازه ندهند معلولیت موجب محدودیت آنها شده و آنها را اسیر خود کند.

فارس: سخن پایانی؟

بلالی: نباید تجربیات گرانقدر پیشکسوتان در ورزش به دست فراموشی سپرده شود و امیدواریم در ورزش شاهدبهره‌برداری هرچه بهتر جوانان از تجربیات این عزیزان باشیم و علاوه بر آن شان و جایگاه این افراد که حق زیادی به گردن ورزش دارند، حفظ شود.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور آقایان مهدی افضلی رئیس، فرشید سمیعی نایب رئیس و مهدی حیدرزاده عضو هیأت مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند

در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیأت مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند.

باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد.

کد خبر 6095275

دیگر خبرها

  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور