Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی بی‌باک: حسن روحانی اخیرا اظهاراتی را پیرامون انتصاب حضرت علی (ع) و ولایت و حکومت گفته است و در این راستا اهداف خاصی را دنبال می‌کند و او در ظاهر به هدف خود هم رسیده است.

به گزارش بی‌باک، حسن روحانی اخیرا گفته است: «اميرالمومنين مبنای ولايت و مبنای حکومت را نظر مردم و انتخاب مردم می داند. لمن وُلّيتموه امرکم، هرکس شماها برويد او را برگزينيد به عنوان ولی خودتان و به عنوان رهبر جامعه،‌ من هم اطاعت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بعد از این سخنان حسن روحانی، برخی تصور می‌کنند که این مستاجر پاستور تنها درصدد مطرح کردن یک بحث علمی بوده و بی‌سوادی وی در مباحث کلامی و روایی منجر به چنین خطای بزرگی شده است در حالیکه اساسا حسن روحانی و تیم عملیات روانی‌اش به ابعاد موضوع کاملا آشنا هستند و دقیقا می‌دانند که اعتقاد به چنین مساله‌ای خلاف تصریح قرآن و روایات است و معتقدین به آن از دایره شیعه خارج می‌شود و همسفره وهابیت می‌گردد. اما اینکه چرا او چنین بحثی را در این شرایط مطرح می‌کند؟

در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اخیر که سایر کاندیداها در حال ارائه مباحث علمی و کارشناسی کشورداری برای اقناع مردم و هوادارانشان بودند، در طبقه همکف ستاد اصلی حسن روحانی در تهران، عده‌ای در حال رقصیدن بودند (فیلمهای آن نزد پایگاه خبری بی‌باک موجود است) تا فضای علمی و کارشناسی شکل نگیرد.

اساسا حسن روحانی تمام تلاشش بر این است که فضای کشور به سمت مباحث علمی و کارشناسی نرود چون در این صورت او در رنکینگ دهی علمی و کارشناسی، خسارت بارترین رئیس جمهور تاریخ انقلاب لقب خواهد گرفت و حتی از ابوموسی اشعری‌های تاریخ هم جا خواهد ماند.

دقیقا در دورانی که آمریکا تحریم‌های بی‌سابقه‌ای را علیه کشور تصویب کرده است و حسن روحانی و تیمش از این موضوع قبل از انتخابات مطلع بوده‌اند و تنها تلاششان بر این بوده که آمریکا این موضوع را به بعد از انتخابات موکول کند تا مردم او را بعنوان بی‌سوادترین و ساده‌لوح‌ترین روسای جمهور دنیا قلمداد نکنند، اعتماد عمومی به حسن روحانی و کفایت وی ریزش پیدا می‌کند و او در رنکینگ دهی افکار عمومی حتی از سران بی‌کفایت عربستان هم ساده‌لوح‌تر و بی‌تدبیرتر تلقی می‌شود.

زیرا سعودی‌ها اگر پولی به آمریکا می‌دهند در ازای آن حداقل مقداری تسلیحات و حمایت‌های معنوی پشت پرده می‌گیرند اما حسن روحانی کل مملکت را به پای برجام ریخت، تمام دستاوردهای هسته‌ای را نابود کرد و حالا نه تنها آمریکا ریالی به او و کشورش کمک نکرده بلکه تحریمهای بی‌سابقه‌ای را هم علیه ایران تصویب کرده است که برجام را از ترکمنچای خسارت بارتر می‌باشد.

در چنین شرایطی که هیچ حیثیتی برای روحانی باقی نمانده است و در فرصت کوتاهی بعد از انتخابات مردم به بی‌کفایتی وی پی‌برده‌اند و احتمال گرفتار شدن وی به سرنوشت بنی‌صدر قوت گرفته است، او باید حاشیه سازی کند و از این طریق فضای کشور را دو قطبی کند و به بدترین اختلاف افکنی که جنگ مذهبی است، روی آورد.

در حقیقت روحانی در صدد القای این موضوع است تا به نظام و مردم هشدار دهد که اگر به من و کفایتم «نه» بگویید، بدتر از فتنه 88 را شاهد خود بود.

اساسا این جماعت افراطی اگر همچون سال 88 مردم به آنها رای ندهند، اغتشاش و فتنه برپا می‌کنند و اگر بنابر ملاحظاتی به آنها رای بدهند، توهم امامت و ولایت به سرشان می‌زند و می‌خواهند جای امیرالمومنین علی (ع) بنشینند.

اینکه روزی مردم را به دلیل عدم رای به این جماعت افراطی نادان و جاهل تلقی کنند و روزی دیگر بعد رای مردم را رای خدا تلقی نمایند، تنها از عمر و عاص‌ها بر می‌آید.

اما نکته مهمی که در این میان نباید مغفول بماند اینکه چندی پیش حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، کاندیدای اخلاقمدار و محبوب انتخابات اخیر ریاست جمهوری، در پی بداخلاقی‌ها و بی‌تقوایی‌های حسن روحانی، پیش‌بینی کرده بود که حسن روحانی بخاطر ظلمی که به امام رضا(ع) کرد و دروغ‌هایی که گفت، بزودی از امام رضا(ع) سیلی خواهد خورد.

حال چه سیلی بالاتر از اینکه در شب قدر که حتی برخی فاحشه‌ها هم به درگاه خدا می‌روند و موفق به توبه می‌شوند و با قلبی صاف زندگی جدید خود را شروع می‌کنند، حسن روحانی نه تنها موفق به توبه در این شبها نمی‌شود بلکه بخاطر انحراف در افکار و اعتقادات از دایره شیعه بیرون انداخته می‌شود و هم عقیده وهابیت می‌گردد. و این بدترین نوع سیلی برای یک مسلمان و معتقد به معاد و قیامت می‌تواند باشد.

برای مشاهده فیلم پیش‌بینی حجت الاسلام رئیسی درباره حسن روحانی اینجا کلیک کنید!

اما نکته پایانی اینکه حسن روحانی باید بداند که بسیار کوچکتر از آن است که در مقابل اعتقادات شیعیان مولای متقیان و مظلومان عالم حضرت علی(ع)بایستد. هاشمی و احمدی‌نژاد که سالهای سال به مردم و کشور خدمت کرد، آنجا که گرفتار انحراف شدند، مردم به راحتی آنها را کنار زدند، روحانی که تا کنون نه تنها هیچ خدمتی نکرده است بلکه خسارت بارترین و ننگین‌ترین قراداد بعد از انقلاب را در پیشانی‌اش دارد.

روحانی نه آرایش از بنی صدر و هاشمی بیشتر بوده و نه از آنها توانمندتر، از همین رو برای این مردم پس گرفتن آرایشان از چنین فردی که تا کنون با انواع و اقسام تخریبها و بداخلاقی‌ها دوام آورده است، هیچ کاری ندارد.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر یکروزه خود به سریلانکا، با حضور در مسجد جامع «کالپیتی» شهر کلمبو، ضمن دیدار و گفتگو با نمازگزاران، نماز مغرب را نیز در این مسجد اقامه کرد.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر کلمبو، اظهار امیدواری کرد: مذاکرات صورت گرفته میان دو کشور به گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های فیمابین منجر شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی طراحی و اجرای مجموعه سد، نیروگاه و تونل انتقال آب «اومااویا» از سوی شرکت‌های متخصص ایرانی را نماد همکاری‌های موفق دو کشور دانست و گفت: امیدواریم بهره‌برداری از این طرح‌ها افزایش رفاه مردم سریلانکا را در پی داشته باشد.

رئیس جمهور در ادامه وحدت و انسجام را نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام دانست و گفت: دشمنان و در راس آنان آمریکا، با ایجاد گروهک‌های تروریستی مانند داعش به دنبال ایجاد ناامنی، کشتار و تفرقه در جهان اسلام هستند، بنابراین بسیار ضرورت دارد از هر اقدام و گفتاری که میان مسلمانان تفرقه ایجاد می‌کند، پرهیز شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه ظالم و ستم بی‌سابقه رژیم صهیونیستی و کشتار و نسل‌کشی در غزه را نتیجه وجود اختلافات در امت اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) از ۴۵ سال پیش رژیم صهیونیستی را غده‌ای سرطانی برای امنیت منطقه دانسته و بر آزادی فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید کرده بود و امروز حقانیت این سخن امام راحل، بر همگان روشن شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق فلسطینیان را وظیفه همه مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان می‌داند و معتقد است امروز حمایت از کسانی که از خانه، وطن، دین، ناموس و جان و عزت خود دفاع می‌کنند، شاخصی برای کشورهاست که آیا مدافع شرافت هستند، یا همراه شرارت؟

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: آمریکا مردم ایران را بابت دفاع از حق و عدالت مورد تحریم‌های ظالمانه قرار داد، اما جوانان ما تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کردند و امروز ایران در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است. دشمن تلاش کرد پیشرفت ایران را متوقف کند، اما ملت ایران اراده کرد پیشرفت کند و در این جنگ اراده‌ها ملت ایران پیروز شد.

رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که با عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشور‌های منطقه برای این رژیم حاشیه امن ایجاد کنند، اما نتوانستند و امروز صهیونیست‌ها منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند و ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از مردم و کشور‌هایی که حامی رژیم صهیونیستی باشند، مطالبه می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه ما آموختند که رمز موفقیت توکل بر خدا و اعتماد به نفس و داشته‌های درونی است، گفت: دشمنان برای متوقف کردن ملت ایران علاوه بر تحمیل ۸ سال جنگ به ما، تلاش کردند با ترور، انفجار، توطئه و فتنه‌های متعدد این مردم را از ادامه مسیرش منصرف کنند، اما موفق نشدند. امروز مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه نه فقط مورد توجه نظام اسلامی ایران بلکه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است که معتقدند نباید تن به زیاده‌خواهی‌ها و مظالم نظام سلطه داد.

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد