Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی باقری استادیار تمام‌وقت و عضو هیات علمی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس توانست با تلاش و کوشش های علمی و پژوهشی خود با پیشنهاد کمیته منتخب این واحد دانشگاهی و موافقت هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه علمی خود را ارتقا ء دهد.

در این حکم که از سوی سرپرست دانشگاه صادر شده آمده است: موضوع ارتقای علمی شما در یکصد و ششمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت که ضمن تبریک به مرتبه دانشیاری ارتقا می یابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثرتری بردارید.

به گزارش ایسکانیوز، این دانشیار دانشگاه چاپ 4 عنوان کتاب، بیش از 32 مقاله علمی، پژوهشی و isi ،مشاوره بیش از 80 پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشدو کسب چند رتبه علمی و پژوهشی را در سطوح دانشگاهی، منطقه ای و کشوری در کارنامه خود دارد.

وی سابقه5 سال رئیس واحد بندر لنگه ،یکسال معاونت اداری مالی بندر لنگه، 5 سال رئیس واحد بندرعباس و 3 سال رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با خود همراه دارد.

توسعه بیش از 35 رشته دکتری تخصصی و 80 رشته کارشناسی ارشد ،ساخت شهرک فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ،ساخت 43 هزارمتر مربع پروژه اداری ،آموزشی ،فرهنگی و پژوهشی ،جذب بیش از 70عضو هیات علمی ،مدرس بیش از 30 کارگاه در مجامع علمی و ادارات و راه اندازی بیش از 15 کارگاه و آزمایشگاه از جمله خدمات ارزنده ای است که این دانشیار در سطح استان هرمزگان انجام داده است.

مهدی باقری در حال حاضر رئیس واحد بندرعباس و استان هرمزگان و دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی این استان است.

200

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد صدرا با شرکت بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا برگزار مورد بازدید جمعی از مسئولان دانشگاهی، شهرستانی و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.

دستاورد‌های علمی حاصل از این رویداد شامل تحقق منویات امامان انقلاب و شعار سال، ارتباط دانشگاه و صنعت، فرصت‌های شغلی و کسب‌وکار برای دانشجویان، استفاده از ظرفیت علمی استادان در برای حل مسائل صنعت، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و علمی شهرستان، شناساندن ظرفیت‌های منطقه و استان به جامعه در راستای بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام، کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌ها در این رویداد‌ها و بهره‌مندی دانشگاه و صنعت و زمینه جذب نیروی انسانی به شرکت‌ها و حل مشکلات اشتغال و به تبع آن ازدواج و کاهش مشکلات بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی