Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-اسپیس ایکس فردا(دوشنبه) موشکی که قبلا استفاده شده را برای ارسال ماهواره به فضا مورد استفاده قرار خواهد داد.

شرکت "اسپیس‌ ایکس"(SpaceX) که در زمینه ارسال ماهواره و تجهیزات به فضا فعالیت می‌کند، فردا با استفاده از موشک "فالکون 9" (Falcon 9) یک ماهواره را به فضا پرتاب می‌کند.

نکته جالب توجهی که وجود دارد این است که بخش پیشران این موشک موسوم به "First Stage" قابل بازیابی است و در این پرتاب از یک موتور پیشران بازیابی شده استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فالکون 9 در این پرتاب یک ماهواره ارتباطی بلغارستانی موسوم به "BulgariaSat-1" را که متعلق به یک شرکت بلغاری فعال در عرصه ارتباطات است، به فضا خواهد برد.

این ماهواره ارتباطی شش پنل خورشیدی دارد که حدود 10 کیلووات برق از خورشید دریافت می‌کند و برای 15 تا 20 سال سرویس‌دهی طراحی شده است.

این پرتاب فردا از پایگاه "کندی"(Kennedy) در فلوریدا انجام خواهد شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • برخورد ۲ شراره خورشیدی قوی به زمین
  • آشنایی با سیستم مرموز چشم پنتاگون در مدار زمین | از ردیابی تا کشتار موشک‌ها! +تصویر
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)