Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال اجتماعی «خان بابا و ارثیه‌ی فامیلی» در سیمای مرکز قزوین تولید می‌شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت:این سریال ، ضمن پرداختن به ظرفیت های غنی طنز بومی استان قزوین ، تیپ سازی شخصیت های عروسکی را به ویژه در ژانر طنز اجتماعی که یکی از موثرترین قالب ها برای بیان حقایق اجتماعی است را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومی فر ،موضوع سریال «خان بابا و ارثیه ی فامیلی» را داستان زندگی آقای ایرج باغبان زاده ی قزوینی معروف به «خان بابا» ی قصه های برنامه کودک بیان کرد و گفت : این عروسک شخصیتی جذاب و شناخته شده برای مخاطبان شبکه قزوین است .وی افزود: در تولید سریال «خان بابا و ارثیه ی فامیلی» اهتمام عوامل تولید بر این مبناست که در خلال داستان، توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی قزوین را تبیین کنند و قسمت پایانی این سریال هم بخاطر تبلور در فضایی عینی و واقعی که در مناسبت روز قزوین خواهد بود جذابیت ممتازی به آن خواهد بخشید.به گفته معصومی فر ، سریال فاخر «خان بابا و ارثیه ی فامیلی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن آقالر در 13 قسمت 40 دقیقه ای در سیمای مرکز قزوین تولید خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه

مرکز جامع سلامت با زیربنای ۲۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، با امکانات کامل ساخته شده تا مانع رفت و آمد الموتی‌ها به قزوین شود.

ملک پور فرماندار قزوین هم که به مراسم افتتاح رفته بود، فرصت را غنیمت دانست و پای حرف مردم نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد