Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبحان رجب پور روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اولین جایگاه منطقه بیارجمند با هزینه 30 میلیارد ریالی و ظرفیت 2 هزار متر مکعب بر ساعت احداث شده که برای 9 نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است و اکنون فقط در انتظار اتصال به منبع تغذیه شبکه گازرسانی شرکت گاز است .
وی تصریح کرد: این جایگاه با چهار سکو و هشت نازل قابلیت ارایه سوخت سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان. جی به 2 هزار خودرو در شبانه‌روز را دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان با اشاره به این که جایگاه بیارجمند چهل و دومین جایگاه سی. ان. جی فعال دراستان است که در سه راهی بیارجمند و در مسیر میامی به سمت سبزوار واقع شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 70 درصد جایگاه های عرضه سوخت پاک در منطقه، گواهینامه استاندارد دریافت کرده اند.
59 محل عرضه بنزین و نفتگاز و 41 جایگاه سی. ان .جی در استان سمنان به صورت شبانه‌روزی به هم استانی ها، مسافران و زائرین حرم رضوی (ع) ارایه خدمت می کنند.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر پورخردمند در بازدید از این طرح گفت: مجتمع فرهنگی مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی  در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • ‌تازه‌ترین دست‌آوردهای هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است