Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:29:00 GMT

496جلسه قرآنی آموزشی کارکنان وظیفه ناجا

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۳۲۵۶۴

496جلسه قرآنی آموزشی کارکنان وظیفه ناجا

به گزارش ، حجه الاسلام والمسلمین ايروانی افزود: عقيدتی سياسی فرماندهی انتظامی استان كرمان، كلاس های متعددی را با محوريت طرح انس با قرآن كريم در شهرستان ها و پليس های تخصصی در دو بخش ترتيل و تفسير موضوعی برگزار كرده، كه اين طرح مورد استقبال تمامی كاركنان قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: در قالب اين طرح ۴۹۶ جلسه قرائت قرآن برای آموزش دو هزار و ۸۷۰ نفر از كاركنان وظيفه برگزار شد و طبق نظر سنجی های انجام شده از موفقيت خوبی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجه الاسلام والمسلمین ایروانی در ادامه تصریح کرد: كلاس های روخوانی و روان خوانی قران كريم ويژه خانواده كاركنان نيز در ماه مبارك رمضان برگزار، و ۲۳۶ نفر تحت پوشش اين طرح قرار گرفتند.

رئيس عقيدتی سياسی فرماندهی انتظامی استان در رابطه با تاثير كلاس های آموزشی و معارف قرآنی در رفتار کارکنان پلیس گفت: مسلما آنچه خداوند در قرآن از انسان ها خواسته، منجر به تعالی رفتار كاركنان خواهد شد، و همين تبیین معارف قرآنی است كه، به حمدالله نيروی انتظامی را به نيرويی مومن ،متدين و بسيار تاثيرگذار، مبدل كرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۳۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد