Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی رضا شاکرمی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: در بیست و سوم اردیبهشت ماه گذشته در جریان شلوغی های ناشی از مسایل پیش آمده برای این موسسه اعتباری، مدیر یکی از شعب موسسه مالی اعتباری آرمان در منزل مسکونی خود به قتل رسید.
وی اضافه کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که دو نفر از مشتریان که دارای سپرده در این موسسه بودند، به منزل مقتول مراجعه و درخواست وجوه خود را می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاکرمی گفت:در درگیری های صورت گرفته بین مشتریان و رئیس موسسه به منظور جلوگیری از ایجاد سر و صدا، عاملان قتل دست و پا و دهان وی را بسته و فرار می کنند که این اقدام منجر به قتل این فرد می شود.
وی ادامه داد: با پیگیری های به عمل آمده این دو نفر شناسایی و دستگیر شدند و پرونده قضایی آنها در حال پیگیری است.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور