Web Analytics Made Easy - Statcounter

در رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام(ره) که به میزبانی قم برگزار می‌شود تیم استان با ترکیب تازه راهی مسابقات می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی رشته مسابقات جام یادگار امام(ره) که میزبانی رده سنی نوجوانان آن به استان قم رسیده، رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام (ره) را در روزهای هفتم تا نهم تیرماه میزبانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقاتی که از ماه‌ها قبل جلسات و اتاق فکرهای مختلفی برای آن تشکیل شد تا برگزاری هر چه‌بهتر صورت گیرد چراکه تیم‌های مختلفی از کشورهای جهان در قم حضور خواهند یافت.

رشته‌فرنگی استان قم با حضور چهره‌هایی همچون روح‌الله میکائیلی، هادی علیزاده پورنیا، مهدی ابراهیمی و غیره توانسته جایگاه خوبی را در سطح کشور به دست آورد که همین موجب اطمینان مجدد فدراسیون به قم شده است.

جام بین‌المللی یادگار امام (ره) پس از وقفه‌ای 9 ساله در راه بازگشت به قم است، مسابقاتی که اگر میزبانی به‌خوبی پیگیری شود می‌تواند جایگاه قم را در سطح ملی ارتقا بیشتری ببخشد.

پیکارهای بین‌المللی یادگار امام(ره) برای کشتی گیران ایرانی اهمیت بالاتری را نسبت به سایر کشورها دارد چراکه این مسابقات برای فرنگی کاران ایرانی حکم انتخابی تیم ملی را داشته و افراد برتر به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.

پس از پایان مسابقات جام یادگار امام(ره) تیم ملی کشورمان خود را برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند آماده می‌کند و بعد از آن مسابقات جهانی رده سنی نوجوانان به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد.

حضور گروه‌هایی از 11 کشور خارجی در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در قم قطعی شده است، ضمن اینکه پنج تیم نیز متشکل از کشتی‌گیران مستعد ایرانی در این جام به میدان می‌روند و تیمی کامل به نمایندگی از قم نیز با حریفان مسابقه می‌دهد.

تیم استان قم متشکل از رضا صفا، امیر عبدی و محمد جانقلی فرنگی کاران نوجوانی هستند که به ترتیب در اوزان 42، 46 و 50 کیلوگرم در ترکیب تیم قم حضور دارند و در وزن 54 کیلوگرم حمید سعادتی برای قم بروی تشک خواهد رفت.

محمدامین جبالی فر و محمدصادق عبدالهی دو فرنگی کار نوجوانی هستند که در وزن 58 کیلوگرم به صلاحدید مربیان تیم قم به دیدار رقبای خود خواهند رفت و محمدمهدی مشهدی نماینده کشتی فرنگی قم در وزن 63 کیلوگرم خواهد بود.

در وزن 69 کیلو مصطفی هاشمی سخا و میلاد فردوسی و محمدصادق عبداللهی دو فرنگی کار قمی هستند که در وزن 76 کیلوگرم و در اوزان 85 و 100 کیلوگرم امیررضایی و حمیدرضا جعفریانی در ترکیب تیم کشتی فرنگی نوجوانان قم حضور دارند.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی